المپیاد ورزشی مستمری بگیران تامین اجتماعی در قالب (( طرح مرشدان )) برگزار می گردد
المپیاد ورزشی مستمری بگیران تامین اجتماعی در قالب (( طرح مرشدان )) برگزار می گردد
المپیاد ورزشی مستمری بگیران تامین اجتماعی در هشت رشته ورزشی ، در دو بخش خانم ها و آقایان ، در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می گردد و علاقمندان تا 21 مرداد فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام از طریق کانون های بازنشستگی و شعب اقدام نمایند .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی با اعلام این خبر افزود : رشته های ورزشی این المپیاد در سالجاری برای آقایان شامل والیبال ، دارت ، تیراندازی با تفنگ بادی ، تنیس روی میز ، شطرنج ، شنا و فوتبال دستی بوده و برای خانمها نیز این مسابقات در هفت رشته والیبال ، دارت ، تیراندازی با تفنگ بادی ، شنا ، شطرنج ، تنیس روی میز و بدمینتون اجرا خواهد شد .

وی با بیان اینکه تمامی بازنشستگان ، ازکارافتادگان کلی و همسران بازمانده که دارای بیش از ۵۰ سال سن ( برای آقایان ) و ۴۵ سال سن ( برای خانمها ) باشند میتوانند نسبت به ثبت نام در این مسابقات اقدام نمایند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان اذعان داشت : علاقمندان از اول لغایت ۲۱ مردادماه به مدت سه هفته فرصت دارند تا با اعلام مشخصات و رشته ورزشی فعالیت خود از طریق کانون های بازنشستگی و شعب تامین اجتماعی ثبت نام نمایند .

کیوان مرتضوی خاطر نشان ساخت این المپیاد بر اساس خط مشی های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان برای بالا بردن روحیه و نشاط این قشر از مخاطبین و افزایش سلامتی آنها همه ساله انجام میپذیرد .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان