استقرار ۶۰ اکیپ ایمنی راه در گیلان ویژه نوروز
استقرار ۶۰ اکیپ ایمنی راه در گیلان ویژه نوروز
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، از استقرار ۶۰ اکیپ ایمنی راه در کنار راهداری و پلیس راه استان ویژه نوروز خبر داد و بیان کرد: در حال پیش بینی مجدد بلیت نوروزی هستیم و همچنان تقاضا برای سفر به گیلان وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از ایسنا – هادی رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، با بیان اینکه پیش فروش بلیت های حمل و نقل نوروزی در چهار بخش ریلی، هوایی، جاده ای و بندری از اول اسفند ماه آغاز شده است، اظهار کرد: پیش فروش بلیت ادامه دارد.

وی بلیت های خریداری شده را ویژه هفته اول و دوم فروردین ماه دانست و افزود: امکان تهیه بلیت هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی وجود دارد و با تاکید وزیر راه و شهرسازی، هیچگونه محدودیتی برای خرید بلیت نیست و امکان رزرو بلیط وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، سامانه های سفر، پایانه و علی بابا را ویژه خرید اینترنتی بلیت دانست و اضافه کرد: با دستور استاندار گیلان هیچگونه تغییری در قیمت بلیت ها اعلام نشده؛ در سطح ملی نیز در هر چهار بخش ریلی و جاده ای و هوایی و بندری، هیچگونه تغییر قیمت نداریم و خوشبختانه شاهد استقبال خوب مسافران هستیم.

رحمانی از رزرو کلیه بلیت های پیش بینی شده برای نوروز خبر داد و تصریح کرد: در حال پیش بینی مجدد بلیت هستیم و همچنان تقاضا برای سفر به گیلان وجود دارد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه ورود مسافران نوروزی به استان بیش از سال های گذشته خواهد بود، گفت: سعی کردیم هم در حوزه حمل و نقل و هم در بخش ایمنی و کارایی راه ها هیچگونه گره ای وجود نداشته باشد و لذا مسافران می توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ وزارت راه و شهرسازی پیگیری کنند.

وی از استقرار ۶۰ اکیپ ایمنی راه در کنار راهداری و پلیس راه استان ویژه نوروز خبر داد و بیان کرد: ظرفیت حمل و نقل ریلی استان نیز افزایش داشته و همه روزه شاهد حرکت قطار به مشهد و تهران هستیم.

رحمانی، با اشاره به ظرفیت ۴۱ هزار و ۲۰۰ صندلی قطار در رفت و برگشت روزانه، خاطرنشان کرد: با افزایش درخواست حمل و نقل هوایی نیز مواجه هستیم و فرودگاه گیلان با همکاری شش شرکت هواپیمایی، روزانه پرواز انجام می دهد که رشد یک و نیم برابری دارد.

وی ۱۷ درصد راه های استان را در محدوده برون شهری دانست و گفت: بیش از ۹۰۰۰ کیلومتر از مجموع ۱۱ هزار کیلومتر راه های استان، در بخش روستایی قرار دارد و لذا اقدام به شناسایی تمام نقاط حادثه خیز استان کردیم و نسبت به اصلاح آنها اقدام شد.

  • منبع خبر : ایسنا