تجلیل فرماندار رشت از بانوان شاغل فرمانداری به مناسبت روز زن
تجلیل فرماندار رشت از بانوان شاغل فرمانداری به مناسبت روز زن
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت،

به مناسبت سالروز ولادت طاهره مرضیه(س) و روز زن، با حضور فرماندار رشت از بانوان شاغل این فرمانداری تجلیل شد.

به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر با حضور مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت، از بانوان کارمند فرمانداری تجلیل شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان با تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهراء (س) اظهار داشت: نقش زنان و بانوان در جامعه اسلامی ما و اثرات مثبت آنها در تمامی عرصه ها بر کسی پوشیده نیست و ارزش و جایگاهی که نظام اسلامی برای این قشر در نظر گرفته با قبل از انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.
فرماندار رشت با بیان اینکه امروزه شاهد نقش آفرینی برجسته بانوان در تمامی عرصه ها هستیم، اظهار داشت: درصد بالایی قبولی و موفقیت بانوان در عرصه های علمی و حضور فعال این عزیزان در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حکایت از این است که در جایگاه های مختلف اگر بستر حضور بانوان فراهم شود موجب پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی می گردد.
وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگوی تمام انسان هاست، تصریح کرد: برای هر کاری ما در جامعه یک الگو داریم و کامل ترین این الگوها در بحث مقام زن و مادر است که بهترین مخلوق خداوند حضرت زهرا (س) الگوی زنان و مادران این سرزمین است.
مقام عالی دولت در مرکز استان در ادامه بیان داشت؛ توجه به زندگی و سیره عملی حضرت زهرا(س) حکایت از نقش سازنده و مهم ایشان در مسیر توسعه دین مبین اسلام ، حمایت‌های همه جانبه از حضرت علی (ع) و همچنین نقش آفرینی ایشان در تربیت فرزندانش حکایت از این دارد که فاطمه الزهرا(س) الگوی کامل برای زنان و مادران ما محسوب می شود.
گفتنی است در پایان این جلسه فرماندار رشت با اهداء لوح سپاس و هدیه از بانوان شاغل فرمانداری رشت تقدیر بعمل آمد.