اولین نشست تخصصی کتاب خوان با عنوان « خیرین مدرسه ساز » در گیلان
اولین نشست تخصصی کتاب خوان با عنوان « خیرین مدرسه ساز » در گیلان
رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس گیلان از برگزاری اولین نشست تخصصی کتاب خوان با عنوان « خیرین مدرسه ساز » به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبرداد.

به گزاش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گیلان، مهندس سید احمد قدسی خورسند رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: این نشست تخصصی کتاب خوان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان، روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور نمایندگان اداره کل کتابخانه های عمومی استان و سایر علاقمندان در سالن جلسات اداره کل نوسای مدارس برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را تشریح و اظهار داشت: این نشست در راستای به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می شود.

قدسی با بیان اینکه برنامه مذکور اولین نشست تخصصی کتابخوان در اداره کل نوسازی مدارس استان است، افزود: در این نشست صمیمی کتاب زندگی نامه سرکارخانم مهشید خاکبازنژاد بانوی خیر مدرسه ساز، معرفی و بخشی کوتاهی از آن کتاب قرائت گردید.

این مقام مسئول در ادامه از خیرین مدرسه ساز به عنوان انسانهای ماندگار نام برد و اذعان داشت: ثبت و ماندگاری آثار خیرین مدرسه ساز و زندگینامه آنان، گامی ارزشمند و سنت حسنه در راستای تجلیل از این انسانهای ملکوتی می باشد.

وی در ادامه به معرفی کتاب « فرشته ها از خاک برمی خیزند» پرداخت و یادآور شد: کتاب مذکور با نثری روان، جذاب و گیرا به بخش های مختلف زندگی خیر ارجمند سرکارخانم مهشید خاکبازنژاد پرداخته و یقیناً تاریخ این انسانهای بزرگ را تحسین خواهد نمود.

مهندس قدسی در پایان ضمن تشکر از اداره کل کتابخانه های عمومی استان، ابراز داشت: فایل این کتاب در وب سایت نهاد کتابخانه ها بارگذاری و همچنین از طریق اداره کل کتابخانه های عمومی به همراه نامه رسمی به تمامی ادارات ارسال خواهد شد.

 گفتنی است پایان‌بخش این محفل فرهنگی و نشست کتاب خوان، لوح تقدیر و هدیه ای از سوی اداره کل کتابخانه ها به شرکت کنندگان و کتابخوانان و متقابلا کتاب زندگی نامه خیر مدرسه ساز به همراه کتاب صوتی به نهاد کتابخانه ها اهداء گردید.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان