نامگذاری خیابانی در رشت به نام خیرین مدرسه ساز
نامگذاری خیابانی در رشت به نام خیرین مدرسه ساز
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان از نامگذاری خیابانی در رشت به نام خیرین مدرسه ساز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان  مهندس علی دقیق مدیرکل این ادراه صبح شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ در گفتگو با روابط عمومی ضمن تجلیل و تکریم از خیّرین مدرسه ساز عنوان داشت: خدمات ارزنده گروهی ارزشمند که بصورت جهادی گرد هم آمده و به آینده درخشان ایران عزیز به نیکی می اندیشند، باید ماندگار شود.

مهندس دقیق با اعلام خبر نامگذاری خیابانی به نام خیرین مدرسه ساز، عنوان داشت: بحمدالله با پیگیری اداره کل نوسازی مدارس، شورای بانوان خیر مدرسه ساز گیلان، مجمع خیرین مدرسه ساز و با همکاری و تسهیل گری شورای شهر رشت خیابان مجاور اداره کل نوسازی مدارس استان از تعاونی انصار به خیابان خیرین مدرسه ساز  تغییر یافته و نامگذاری شد.

 وی عنوان داشت: نامگذاری خیابانی در رشت به نام خیرین مدرسه ساز از مصوبات و مطالبات بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بود که با حمایت های جدی استاندار محترم این امر مهم به خوبی محقق شد.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در ادامه با بیان اینکه خیرین منشأ امور خیر، آبادانی و پیشرفت در جامعه هستند، تصریح نمود: نامگذاری خیابانی در شهر نشان دهنده فرهنگ متعالی مردمان آن شهر و توجه جدی آنان به فرهنگ تکریم و قدرشناسی است.

 مهندس دقیق با تقدیر از اهتمام خیرین در مدرسه سازی عنوان داشت: تلاش‌، همت والا و نقش آفرینی خیرین گرانقدر و  اقدام آنان در امر مقدس مدرسه سازی بسیاری ستودنی است.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان