مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل آبفای گیلان برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل آبفای گیلان برگزار شد
مسعود خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور در سخنانی با اشاره به اینکه وزارت نیرو چندین پروژه مهم را در گیلان در دست اجرا دارد، گفت: این وزارتخانه همواره توجه ویژه ای به استان گیلان داشته است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛مسعود خشایی با اشاره به اینکه گیلان در حوزه آب شرب شهری و روستایی رتبه خوبی در کشور دارد، افزود: طی سال جاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی در بخش آب و فاضلاب این استان هزینه شده است.

خشایی با تاکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب گیلان از شرکت های پیشگام صنعت آب و فاضلاب کشور بشمار می رود، گفت: با توجه به نیروهای توانمند و متخصصی که این شرکت از آن بهره مند است، طی سال های گذشته خدمات موثری به مردم ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه رضایت مردم باید ملاک ارزیابی فعالیت ها قرار گیرد؛ از زحمات سید محسن حسینی مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب گیلان قدردانی و برای مازیار علیپور بعنوان مدیرعامل جدید این شرکت آرزوی موفقیت کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب گیلان از بدنه قوی و متخصص برخوردار است، گفت: طی سال های گذشته مدیران عامل این شرکت از همین مجموعه انتخاب شده اند که این موضوع نشان دهنده توانمندی نیروهای این مجموعه است.

عباس صابر افزود: در دوره های مختلف توفیقات خوبی در حوزه آب و فاضلاب استان گیلان کسب شده است.

سید محسن حسینی مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب گیلان هم ضمن قدردانی از زحمات همه کارکنان این شرکت جهت ارائه خدمات مناسب به مردم، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه داد.

وی با اشاره به یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار داشت: در استان گیلان به ۵۲ شهر و ۱۷۲۱ روستا خدمات ارائه می شود و جمعیت تحت پوشش خدمات آبرسانی این شرکت در حوزه شهری ۹۹٫۹۶% و روستایی ۷۶٫۷۸%  می باشد.

حسینی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت مشترک تأسیسات شهری و روستایی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز استان فارغ از شهری و روستایی از اتفاقات خوب یکپارچه سازی بود تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ روستا از این خدمات طی دو سال اخیر بهره بردند که با کمترین تنش و بیشترین میزان وفاق و همدلی این فرایند طی شد.

وی در پایان از تلاش و همراهی کارکنان آبفای گیلان تقدیر و تشکر نمود.

همچنین مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به اینکه تامین آب شرب سالم و پایدار و دفع بهداشتی فاضلاب دو هدف اصلی این شرکت بشمار می رود، گفت: رسیدگی به درخواست های مردم و رفع مشکلات آنان در کوتاه ترین زمان باید مورد توجه همه کارکنان قرار گیرد.

مازیار علیپور با تاکید بر افزایش آگاهی کارکنان از قوانین و مقررات و تسلط در پاسخگویی به مردم، افزود: امیدوارم با همدلی و وفاق ، شاهد اتفاقات خوبی در شرکت باشیم.

بنابراین گزارش؛ طی حکمی از سوی حمیدرضا جانباز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مازیار علیپور به مدت دو سال بعنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب گیلان منصوب شد.

همچنین طی حکمی از سوی شاهین پاکروح معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، سید محسن حسینی بعنوان مشاور این معاونت منصوب شد.

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان