زمین فوتبال چمن مصنوعی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان مورد بهره برداری قرار گرفت
زمین فوتبال چمن مصنوعی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان مورد بهره برداری قرار گرفت
حمیدرضا ناطقی مسئول و دبیر هیات ورزش آبفای گیلان نیز ضمن تشکر از مدیرعامل آبفای گیلان، بعنوان کسی که راسا تمامی موارد ساخت پروژه های ورزشی شرکت از جمله زمين فوتبال چمن مصنوعی و سالن ورزشی را پیگیری می نماید و همچنين ارکان شرکت، توضیح داد: مجموعه ورزشی فوتبال چمن مصنوعی آبفای گیلان در مساحتی به انداز 1022 مترمربع احداث شد که ابعاد زمین فوتبال استاندارد اين مجموعه 800 مترمربع است.

با حضور مهندس حسینی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آب و فاضلاب و ریاست هیات ورزش صنعت آب و برق گیلان بهمراه جمعی از مدیران امور آبفا زمین فوتبال چمن مصنوعی شرکت آبفای گیلان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در آئین بهره برداری زمین فوتبال چمن مصنوعی، حسینی ضمن تشکر از دبیر هیات ورزش، مدیریت آبفای رشت و همه کارکنان شرکت که تلاش کردند تا این امکانات ورزشی تهیه و در اختیار کارکنان و خانواده ها قرار گیرد، اظهار داشت: امید است تا پایان سال نیز، سالن چند منظوره ورزشی شرکت به پایان رسد تا این فضا، محیطی باشد برای دور هم جمع شدن و برگزاری برخی از جشن ها و مراسم با حضور همکاران و خانواده های آنها، تا بتوانیم در کنار هم مسائل شرکت را مورد بررسی قرار دهیم.

وی در ادامه نوید داد: احداث استخر در همین مجموعه ورزشی و همچنین ساخت سالن های ورزشی در شرق و غرب گیلان از دیگر برنامه های شرکت خواهد بود.

رییس هیات ورزش صنعت آب و برق گیلان در ادامه افزود: هدف از راه اندازی امکانات ورزشی شرکت آب و فاضلاب که از برنامه های هیات ورزش و اینجانب نیز می باشد، ایجاد روحیه همدلی بین کارکنان در جهت ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان است.

مدیرعامل ابفای گیلان ضمن درخواست از شرکت کنندگان در برنام ههای ورزشی شرکت برای مراقبت از سلامتیشان گفت: اشخاصی می توانند برای شرکت خوب کارکند که تن سالمی داشته باشد و اصولا نمیتوان انتظار داشت همکاران فقط کار کنند، بلکه باید به سلامتی جسمی و روحی هم رسیدگی شود و هدف از ورزش ایجاد سلامتی روحی و جسمی است و بهترین شکل آن چنین است که در میادین ورزشی از درگیری های فیزیکی و لفظی پرهیز شود.

حمیدرضا ناطقی مسئول و دبیر هیات ورزش آبفای گیلان نیز ضمن تشکر از مدیرعامل آبفای گیلان، بعنوان کسی که راسا تمامی موارد ساخت پروژه های ورزشی شرکت از جمله زمین فوتبال چمن مصنوعی و سالن ورزشی را پیگیری می نماید و همچنین ارکان شرکت، توضیح داد: مجموعه ورزشی فوتبال چمن مصنوعی آبفای گیلان در مساحتی به انداز ۱۰۲۲ مترمربع احداث شد که ابعاد زمین فوتبال استاندارد این مجموعه ۸۰۰ مترمربع است.

وی هزینه احداث این زمین چمن مصنوعی را حدود ۵۰۰ میلیون تومان کرد و افزود: کارکنان و فرزندان همکار شرکت آب و فاضلاب می توانند از این زمین فوتبال استاندارد استفاده نمایند و بزودی سالن ورزشی چند منظوره شرکت آبفای گیلان که در جنب زمین فوتبال چمن مصنوعی قرار دارد نیز افتتاح خواهد شد که در آن ورزش هایی مانند: فوتسال، والیبال، بسکتبال، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و … می توانند فعالیت نمایند.