دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با پیشکسوت عرصه خبر ورزشی
دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با پیشکسوت عرصه خبر ورزشی
ظهر روز بیست و دوم مرداد ماه؛ به مناسبت روز خبرنگار، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی استان گیلان باتفاق کریم خرسندی نائب رئیس خانه مطبوعات و مژگان اخوان رئیس بهزیستی شهرستان رشت با استاد اسماعیل راستی پیشکسوت عرصه خبر ورزشی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا در این دیدار صمیمانه که به مناسبت روز خبرنگار با  پیشکسوت عرصه خبر ورزشی گیلان صورت پذیرفت ، ضمن تجلیل از تلاش‌ها و فعالیت‌های رسانه ای استاد اسماعیل راستی در عرصه خبرورزشی ، قلم  ماندگار وی را گنجینه ای پربار و یادآور خاطرات و موفقیت‌های  ورزش استان دانست.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موارد شاخصی که دنیا را قابل زیستن می کند وجود شما اهل قلم ها می باشد، زیرا شما به افرادی غیر از خودتان می اندیشید و همواره به جهت شفاف سازی عمومی گام های موثری بر می دارید .

مدیرکل بهزیستی گیلان در ادامه به اهمیت خبر و رسانه و نقش بی بدیل خبرنگاران ورزشی در اعتلای ورزش استان اشاره کرد و گفت: قطعا برای پیشرفت در هر مسیری می بایست از افراد کاردان استفاده کرد که در مسیر اعتلای ورزش ، همواره خبرنگاران ورزشی با بهره مندی از تجربیات فراوان می توانند اشخاص تاثیرگذاری باشند.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان