دانش آموزان مدرسه شهید رفعتی رشت با نکات ایمنی گاز آشنا شدند
دانش آموزان مدرسه شهید رفعتی رشت با نکات ایمنی گاز آشنا شدند
همزمان با هفته پدافند غیرعامل، کلاس آموزشی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی با حضور مسئولین آموزش و پرورش و شرکت گاز استان گیلان در مدرسه دخترانه شهید رفعتی رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، در این مراسم شهرام مداح حسینی رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شرکت گاز استان گیلان با ابراز خرسندی از حضور در میان دانش آموزان گفت: گاز، این نعمت الهی از اعماق زمین استخراج شده و با تلاش و زحمات بسیاری به منازل هموطنان عزیز می رسد و شایسته است همه ما با مصرف درست آن، شکرانه این نعمت بزرگ را بجا آوریم.

مداح حسینی با بیان این مطلب، اظهار داشت: دانش آموزان عزیز می توانند به عنوان همیاران گاز با نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در جامعه، به پیشرفت هرچه بیشتر کشور کمک کنند.

وی با برشمردن نقش مهم گاز در زمینه پیشرفت و آبادانی کشور، نکاتی را درخصوص استفاده از وسایل گازسوز همچون استفاده از کلاهک دودکش به شکل H، استفاده از شیلنگ مخصوص گاز برای اتصال به بخاری، استفاده از لوله های بخاری استاندارد، بررسی ورودی دودکش های گاز و … بیان کرد.

در ادامه این برنامه مسئولین شرکت گاز و آموزش و پرورش استان گیلان از نمایشگاه نقاشی و انشانویسی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در مدرسه شهید رفعتی بازدید کرده و پس از آن با حضور در کلاس درس دانش آموزان درخصوص نکات ایمنی گاز، مطالبی را بیان کردند.

همچنین در این برنامه رمضان یوسف مدد رئیس روابط عمومی شرکت گاز گیلان با قدردانی از همکاری شایسته مدیریت و کارکنان آموزش و پرورش استان، نقش این مجموعه را در نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در جامعه بسیار و مهم و اثرگذار برشمرد و خواستار گسترش همکاری های فیمابین شد.

وی از دانش آموزان مدرسه شهید رفعتی برای نقاشی و انشانویسی در زمینه مصرف ایمن گاز طبیعی تشکر کرد و گفت: به ۲۰ اثر برگزیده این جشنواره، هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

 

  • منبع خبر : شرکت گاز گیلان