خدمت در سازمان تامین اجتماعی بدلیل گروههای هدف خاص از توفیقی بیشتر برخوردار است . 
خدمت در سازمان تامین اجتماعی بدلیل گروههای هدف خاص از توفیقی بیشتر برخوردار است . 
آئین تکریم از همکاران بازنشسته تامین اجتماعی شعبه یک رشت با حضور مدیرکل استان برگزار گردید .

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، به پاسداشت سی سال خدمت صادقانه شش نفر از همکاران تامین اجتماعی شعبه یک رشت که در ماههای اخیر به افتخار بازنشستگی نائل گردیده اند آئین پاسداشتی با حضور علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان برگزار شد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این مراسم با قدردانی از سالها تلاش و کوشش این گروه از همکاران ، امکان خدمت رسانی به بندگان خدا را فرصتی مغتنم برای اندوختن توشه ای مناسب برای فردای قیامت دانسته و اظهار داشت : خدمت در سازمان تامین اجتماعی بدلیل گروههای هدف خاص از توفیقی بیشتر برخوردار است .

وی با بیان اینکه خدمت به خلق خدا در واقع معامله ای شیرین و پرسود با پروردگار است اظهار داشت : برای هریک از ما سالیان اشتغال و کار بمنزله ایجاد این فرصت جهت بهره مندی است .

علی حسین نژاد با اشاره به اینکه بازنشستگان بمنزله گوهری ناب از تجربیات هستند با تاکید بر لزوم تداوم ارتباط با همکاران و انتقال تجارب و تبادل نظر با آنها ، افزود : بازنشستگی مقطعی جدید از زندگی است که طی آن شما زمان بیشتری برای در کنار خانواده بودن و انجام فعالیتهایی که به آن علاقمندید را دارا هستید .

محمد هرمزی رئیس تامین اجتماعی شعبه یک رشت نیز با بیان اینکه بازنشستگان بعنوان افرادی کارآزموده که اکنون در بین اقشار جامعه بعنوان نمایندگان سازمان حضور دارند میتوانند بهترین سفیر برای دریافت نقطه نظرات مردم باشند افزود انتقاد سازنده و نظرات مشتریان در دنیای مترقی امروز برای سازمانها مهمترین عامل پیشرفت و بهبود محسوب می گردد و همکاران بازنشسته بهترین افراد بمثابه پل ارتباطی با جامعه تلقی می گردند .

در پایان این مراسم از شش همکار این شعبه که طی ماههای اخیر به افتخار بازنشستگی نائل گردیده اند با اهداء لوح و هدیه تجلیل گردید .