آیین تکریم و معارفه ذیحساب اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان برگزار شد
آیین تکریم و معارفه ذیحساب اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان برگزار شد
آیین تکریم و معارفه ذیحساب اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان باحضور مدیران کل نوسازی مدارس و امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گیلان، پیش از روز دوشنبه ۱۵ اسفند۱۴۰۱ طی آئینی که با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، دکتر علیرضا نوروزی بهمبری مدیرکل محترم امور اقتصادی و دارایی گیلان و آقای سیف نژاد معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین گیلان در دفتر مدیرکل نوسازی مدارس گیلان برگزار شد، ذیحساب جدید اداره کل معرفی و از خدمات صادقانه ذیحساب سابق تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان ضمن پرداختن به نقش و جایگاه مهم ذیحساب در ادارات، گزارش مختصری از عملکرد این اداره کل و همچنین وضعیت ساخت و ساز فضاهای آموزشی در استان را ارائه نمودند.

وی ذیحسابی را بعنوان یکی از شغل های حساس یاد کرد و افزود: ذیحسابان باید به عنوان ناظری امین روند اجرای قوانین مالی در ادارات را بدرستی هدایت نموده و خدا را شاکریم که ما از این نعمت، برخوردار بودیم.

دقیق با اشاره به اینکه ارتباط و همکاری حسنه این اداره کل با اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در چند سال اخیر، مثال زدنی است، افزود: خوشبختانه تعامل سازنده و مستمر بین ذیحساب و اداره کل و رعایت و نظارت دقیق بر اجرای قوانین و مقررات، محیط قانونمند و سالمی را ایجاد و تقویت نموده است.

در ادامه دکتر علیرضا نوروزی بهمبری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با آروزی سلامتی برای ذیحساب سابق و آرزوی موفقیت برای ذیحساب جدید، تصریح نمود: امیدوارم ذیحسابان ادارات منشا خیر و برکت برای سازمان و نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی از تعامل سازنده و مطلوب اداره کل نوسازی مدارس با ذیحساب ابراز خرسندی نموده و اذعان داشت: این تعامل سازنده و مطلوب  دوره افتخار آفرینی را برای دارایی استان ایجاد و خدا را بابت این نعمت بزرگ شکر گزاریم.

نوروزی با تشکر از مجموعه کارکنان و تیم مدیریتی اداره کل نوسازی مدارس، ابراز داشت: خدمات و عملکرد شایسته این عزیزان باعث شد که ما در این اداره کل هیچ گونه حاشیه ای نداشتیم.

گفتنی است در ادامه سرکارخانم ناجی فر به عنوان ذیحساب جدید اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان معرفی و از زحمات آقای محمود عاطفی ذیحساب سابق این اداره کل تقدیر بعمل آمد.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان