جلسه شورای اداری و آیین تجلیل از کارگران و کارمندان نمونه
جلسه شورای اداری و آیین تجلیل از کارگران و کارمندان نمونه
محمدتقی مهدیزاده مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان در جلسه شورای اداری و آیین تجلیل از کارگران و کارمندان نمونه شرکت ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی کارکنان به تشریح اقدامات صورت پذیرفته و برنامه های آتی شرکت توزیع نیروی برق گیلان پرداخت.

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان تاکید کرد: اثربخش ترین ، مهم ترین، تجدیدناپذیرترین سرمایه هرسازمان ، نیروی انسانی آن است و تعیین کننده خصوصیت سازمانی می باشد .

مهدیزاده خاطرنشان کرد :در سطح شرکت کارکنان صدیق، پرتلاش، متعهد، متدین و با احساس مسئولیت  درحال خدمت رسانی به مردم هستند و بنده به خود می بالم که چنین همکارانی در شرکت توزیع برق استان دارم.

وی افزود : انتخاب شدن بعنوان کارمند یا کارگر نمونه مسئولیت افراد را بسیار سنگین تر از قبل می کند ، زیرا ضروری است این افراد ضمن حفظ ارزش ها و توانمندی هایی که سبب انتخاب آنان شده است ، درجهت ارتقاء آنها نیز تلاش کنند .

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: حضور کارگران و کارمندان زحمتکش ، توانمند و با مهارت در اینشرکت یک حسن بزرگ و ارزشمند است ، اما این موضوع کار را برای انتخاب کارکنان نمونه بسیار سخت می کند.

مهدیزاده در جلسه شورای اداری توزیع برق گیلان اظهار داشت : صنعت برق بویژه شرکت های توزیع بعنوان خط مقدم این صنعت ،شرایط ویژه ای دارند زیرا در کل سال اعم از فصل گرم و سرد باید در راستای حفظ پایداری شبکه های برق تلاش کنند و بصورت مستمر در صحنه حضور داشته باشند .

وی از همه همکاران به جهت عملکرد مناسب در کنترل و مدیریت پیک بار مصرفی تابستان سال جاری و پاسخگویی مناسب به مشترکین تشکر کرد و خواستار ادامه روند مدیریت بار ، بارگیری پستهای برق ، کنترل فیدرهای پربار و تعادل بار شد .

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: بعد از گذر از فصل پیک بار محور برنامه ها را برای زمستان و پیک بار سال بعد تنظیم و تمام مواردیکه شناسایی شدند را مرتب نموده و تجزیه و تحلیل کنید و طرح های اولویت دار آماده باشند تا به محض ابلاغ بودجه ، جذب و در مرحله اجرا قرار گیرند تا از حداقل زمان برای ارسال اطلاعات طرحها استفاده شود.

مهدیزاده در ادامه افزود : برنامه زمان بندی دقیق برای همکاران خط گرم تنظیم و در طراحی ، پتانسیل استفاده خط گرم از قبل پیش بینی شود همچنین برداشتها هدفمند، تأثیرگذار و در راستای کاهش تعداد فیدرهای پرحادثه باشد.

وی بر کاهش بار فیدرها تاکید کرد و افزود: ضروری است تعمیرات ترانس را که مهمترین و گرانترین بخش تأسیسات توزیع برق است ، مهم قلمداد شود تا متحمل خسارت سنگین نشویم ، از این رو جابجایی و افزایش قدرت ترانس ها را جدی گرفته تا از فول بار شدن ترانس ها در سال بعد جلوگیری بعمل آید .

مهدیزاده علاوه بر موارد فنی به طرح مواردی در حوزه مالی و کاهش هزینه ها، بهبود خدمات رسانی در حوزه خدمات مشترکین، ارتقاء مبحث وصول مطالبات و… پرداخت.

همچنین در جلسه شورای اداری قائم مقام اجرایی مدیرعامل در امور شهرستانها، معاونین، مدیر توزیع برق شهرستان رشت و تعدادی از روسای ادارات شاغل در امورهای اجرایی مطالب و نقطه نظرات خود را برای حضار ارائه دادند.

گفتنی است در پایان این نشست از کارگران و کارمندان نمونه شرکت با اهداء لوح تقدیر و هدایا تقدیر بعمل آمد.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان