تیم های برتر مسابقات فوتبال چمن مصنوعی کارکنان شرکت آبفای گیلان مشخص شدند
تیم های برتر مسابقات فوتبال چمن مصنوعی کارکنان شرکت آبفای گیلان مشخص شدند
مسابقات فوتبال چمن مصنوعی کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ورزشی این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ دبیر هیات ورزش شرکت آبفای گیلان سه شنبه ٢۵ مرداد گفت: در این مسابقات ۷ تیم عمران اندیش، آب و فاضلاب شهرستان رشت، اتحاد، معاونت بهره برداری و توسعه آب، پیشکسوتان، معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب و آبفای آستانه اشرفیه حضور داشتند که در دو گروه به رقابت پرداختند.

حمیدرضا ناطقی افزود: در روز آخر این مسابقات که مدیرعامل، معاونین مالی و پشتیبانی و خدمات مشترکین و درآمد، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت و سایر مدیران و کارکنان حضور داشتند، تیم عمران اندیش با نتیجه ۳ بر ۲ آبفای رشت را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.

وی تصریح کرد: تیم اتحاد نیز با نتیجه ۲ بر صفر تیم معاونت بهره برداری و توسعه آب را از پیش رو برداشت و مقام سوم را کسب کرد.

وی گفت: باتوجه به عدم دریافت کارتهای زرد و قرمز توسط تیم پیشکسوتان، جام اخلاق این رویداد ورزشی به این تیم تعلق گرفت.

بنابراین گزارش؛ جوایز نقدی، جام های قهرمانی و جام اخلاق با حضور مهندس مازیار علی پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت، معاونین و مدیران پس از اتمام بازی فینال به تیم های برتر اهداء شد.

 

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان