بازدید سر زده فرماندار از مرکز واکسیناسیون فرهنگیان رشت
بازدید سر زده فرماندار از مرکز واکسیناسیون فرهنگیان رشت
فرماندار رشت با حضور سر زده در دبیرستان دختران شاهد از روند واکسیناسیون فرهنگیان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، علی فتح اللهی در بازدید که به همراه رئیس شبکه بهداشت شهرستان از دبیرستان شاهد دختران آموزش و پرورش ناحیه دو رشت که جزو مراکز تزریق واکسیناسیون فرهنگیان در شهرستان رشت است، ضمن خدا قوت به پرسنل شبکه بهداشت و درمان، پس از بررسی تجهیزات و امکانات، دستورات لازم جهت تسریع در تکمیل امکانات را صادر نمود.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به ضرورت تزریق واکسن به گروه های مختلف مردم جهت مقابله با بیماری نامنحوس کرونا، عنوان کرد: شبکه بهداشت و درمان ملزم است برای انجام واکسن کرونا ویروس اطلاع رسانی دقیق، سریع و مستمر در خصوص گروه های هدف داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی کادر درمان، گفت: از مردم می‌خواهیم زمانی به مراکز تزریق مراجعه کنند که پیامک جهت تزریق واکسن برایشان ارسال شده باشد زیرا بدون ثبت‌نام امکان تزریق واکسن فراهم نیست و برنامه‌ریزی برای گروه‌های هدف به فواصل مختلف انجام می‌گیرد.

فتح اللهی با بیان اینکه ۱۵ هزار فرهنگی در شهرستان داریم که باید واکسینه شوند، افزود: در حال حاضر با همکاری دستگاه‌های متولی و مرتبط، امکان تزریق واکسن در شهرستان فراهم شده است که امیدواریم تا پایان شهریور ماه واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان به پایان برسد.

فرماندار رشت در ادامه افزود: قطعا حمایت مسئولین در رفع مشکلات و موانع و همدلی مردم عزیز نیز نقش تعیین کننده‌ای در ارتقاء پوشش واکسیناسیون و تحقق اهداف ایفا می‌کند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری فرمانداری رشت