افتتاح پروژه های برق رسانی شهرستان سیاهکل با اعتباری معادل ۱۰۹۷۰۰ میلیون ریال
افتتاح پروژه های برق رسانی شهرستان سیاهکل با اعتباری معادل ۱۰۹۷۰۰ میلیون ریال
در ششمین روز از هفته دولت 13 پروژه برق رسانی شهرستان سیاهکل بصورت تجمیعی و نمادین در روستای چهارشاهی محله به افتتاح و بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان – در آئین بهره برداری از این پروژه های برق رسانی امین بابایی فرماندار سیاهکل گفت: اولین روزهای شهریور ماه یادآور شجاعت ها و شهامت های دولتمردانی است که با تاسی از واقعه مهم کربلا و الگو پذیری از اهل بیت علیه السلام گام در راه خدمت  به ملت شریف ایران نهادند و با  خون پاک خود عزت و شرف را بر سرزمین پرافتخار ایران اسلامی ارزانی داشتند لذا در این راستا دوم تا هشتم شهریور به پاسداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر رییس جمهور و نخست وزیر شهید ایران عزیز از سوی بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نام ” هفته دولت ” نامگذاری شده تا بهانه ای برای بیان بزرگمردی ها و ایثار دولتمردان خدوم و شایسته این مرز پرگهر در جهت ارائه خدمات سازنده و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.
محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان نیز ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: آئین افتتاح کل پروژه های سیاهکل بصورت تجمیعی و نمادین در روستای چهارشاهی محله به اجراء درآمد و در این روستا ۶۵۰ متر شبکه فشار متوسط و ۱ دستگاه ترانسفورماتور با اعتباری قریب به ۴۲۰۰ میلیون ریال احداث شده است.
وی افزود: با اجرای این پروژه مشکل ضعف برق اهالی منطقه که طی سالیان اخیر با آن مواجه بوده اند حل شده است و امیدواریم با تامین اعتبار کافی در کل استان بتوانیم گام های اساسی در رفع مشکلات مردم برداریم.
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: پروژه های این شرکت در هفته دولت در دو بخش اصلاح شبکه و احداث شبکه جهت افزایش پایداری و قابلیت اطمینان مورد بهره برداری قرار گرفت .
مهدیزاده اضافه کرد: کل پروژه های توزیع برق شهرستان سیاهکل در هفته دولت ۱۳ طرح بزرگ و عمرانی بوده است که با اعتباری معادل ۱۰۹۷۰۰ میلیون ریال اجرایی شد.

گفتنی است در این مراسم سید محمد اسحاقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان،مهرپور مدیر امور توزیع برق شهرستان سیاهکل و جمعی دیگر از مدیران و مسئولین محلی این شهرستان حضور داشتند.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان