از پژوهشگران بهزیستی گیلان تجلیل شد
از پژوهشگران بهزیستی گیلان تجلیل شد
همزمان با شروع هفته پژوهش؛ در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استان گیلان با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ، عباس علیزاده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و دیگر اعضا ء از ۲ تن از پژوهش‌گران برتر بهزیستی گیلان در (سال 1400)دکتر مهنوش توکلی فرد PhD اعتیاد و نگین صفایی درودخانی- کارشناس ارشد روانشناسی عمومی تجلیل بعمل آمد

در این نشست عنوان شد : باید به موضوع پژوهش توجه جدی شود زیرا از این طریق ظرفیت ها و منابع کشور و استان شناسایی شده و منجر به توزیع عادلانه ثروت نیز می شود.

پژوهش به عنوان یک امر زیربنایی برای خدمت رسانی  تلقی می شود و می توان از طرح های پژوهشی اثرگذار به عنوان اقدامات زیربنایی برای خدمت رسانی به جامعه هدف استفاده کرد.

در راستای اجرای طرح پایش سلامت با هدف ارتقای سلامت و تشکیل شناسنامه سلامت از انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه بین ادارات کل تامین اجتماعی، بهزیستی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خبر داده شد.

برگزاری دوره های آموزشی حضوری و مجازی در حوزه سلامت برای کارکنان دستگاه های عضو شورا توسط مدیریت درمان و اداره کل بهزیستی گیلان از دیگر مصوبات هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استان گیلان بود.

  • منبع خبر : بهزیستی استان گیلان