اداره کل نوسازی مدارس گیلان در سال ۱۴۰۱ دستگاه برتر استان در طرح مدیریت سبز بود
اداره کل نوسازی مدارس گیلان در سال ۱۴۰۱ دستگاه برتر استان در طرح مدیریت سبز بود
صبح دوشنبه 1402/10/11 جلسه کارگروه توسعه مدیریت و ارزیابی عملکرد با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان و سایر اعضای کارگروه با هدف هم اندیشی و ایجاد هماهنگی در راستای تهیه مستندات و بارگذاری در سامانه ارزیابی عملکرد به ریاست مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در سالن جلسات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان، علی دقیق مدیرکل در ابتدای جلسه ضمن اشاره بر مفید بودن تشکیل این کارگروه، افزود: با همراهی همکاران عزیزم در اداره کل نوسازی مدارس استان و همدلی آنان در سال ۱۴۰۱ در بین دستگاههای اجرایی استان عملکرد خوبی داشتیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری جلسه کارگروه ارزیابی عملکرد  پرداخت و ابراز داشت: برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد به ویژه با دستگاههای ارزیاب، باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه با پرداختن به اقدامات مهم شاخص های ارزیابی مدیریت سبز در سال گذشته گفت: افتخار می کنیم که در ارزیابی ادارات در موضوع مدیریت سبز و رتبه‌بندی دستگاه‌های اجرایی، سال گذشته رتبه نخست در موضوع اجرای موفق شاخص‌های مدیریت سبز استان را به خود اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه استقرار نظام مدیریت سبز را باید از سازمان های دولتی با قوت شروع کنیم، افزود: ایجاد بسترهای مناسب جهت استقرار نظام مدیریت سبز، رعایت الگوی مصرف و ارایه راهکارهای مدیریتی صحیح می تواند ما را در اجرای موفق دولت سبز کمک نماید.

دقیق در پایان، ضمن تاکید بر حفظ و ارتقای جایگاه اداره کل، خواستار تسریع در امر جمع آوری مستندات پس از مطالعه دقیق شاخص های مربوطه توسط اعضای کارگروه شد.

در ادامه حامد فاتحی و محمد تقی رحمانی نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی هریک با بیان مطالبی ضمن تاکید بر اهمیت شاخص ها و بازخورد ارزیابی عملکرد، خواهان بارگذاری به موقع شاخص های مربوط در زمان مقرر، شدند.

محمد تقی رحمانی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن بررسی شاخص های مختلف ارزیابی عملکرد و بیان نقاط قوت و ضعف به ارائه راهنمایی های لازم پرداخته و ابراز داشت: اداره کل نوسازی مدارس عملکرد خوبی نسبت به سایر دستگاههای اجرایی استان داشته و این نشانی از همدلی و برنامه ریزی دقیق کارکنان نوسازی مدارس استان دارد.

وی در ادامه به تشریح اهداف و برنامه های کارگروه در بحث مدیریت سبز پرداخت و ابراز داشت: خوشبختانه اداره کل نوسازی مدارس گیلان در سال ۱۴۰۱ دستگاه برتر استان در طرح مدیریت سبز بود.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان