حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در استودیو رادیوی صدا و سیمای مرکز گیلان
حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در استودیو رادیوی صدا و سیمای مرکز گیلان
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان ، 14 اردیبشهت ماه سالجاری به مناسبت سالروز تأسیس رادیو در استان گیلان در محل استودیو رادیوی صدا و سیمای مرکز گیلان حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان ؛ وحید خرّمی مدیر عامل شرکت روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه سالروز تأسیس رادیو  در گیلان  در محل استودیوی رادیوی صدا و سیمای مرکز گیلان حضور یافت و این روز را به همه دست اندر کاران مجموعه صدا و سیمای مرکز گیلان تبریک گفت.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه صدا و سیمای مرکز گیلان گفت : اقدامات بسیار ارزشمندی توسط رسانه ملی در مرکز استان گیلان در جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و اطلاع رسانی فعالیت های کشاورزی در فصل زراعی و آبیاری انجام شده و انشاالله در ادامه راه نیز ادامه خواهد داشت .

 وی با اشاره  به کمبود آورد آب سد سفید در سالجاری نسبت به سال گذشته و بلند مدت ، خطاب به کشاورزان عزیز گیلانی بیان داشت :  کشاورزان زحمتکش گیلانی ضمن رعایت تقویم زراعی اعلام شده ، لایروبی بین انهار را در جهت تسریع در فرایند آبرسانی فراموش نکنند و حتما براساس توصیه متولیان امر نسبت به بیمه کشاورزی محصولات خویش اقدام نمایند .

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان ضمن قدرانی مجدد از فعالیت های اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مجموعه رادیوی گیلان و تشکر از اعتماد کشاورزان به برنامه نوبت آب زراعی ، اظهار داشت : با توجه به بارش های رحمت الهی در روزهای اخیر و وجود روان آبهای خوب در سطح مزارع و انهار کشاورزی ، برنامه رها سازی آب سد سفید رود با چند روز تأخیر آغاز و این باعث صرفه جوئی و ذخیره سازی آب سد سفید رود برای ماههای آتی خواهد شد .

وی در پایان اعلام کرد : برنامه رها سازی آب سد سفید رود  پس از پایش روزانه شرایط آب و هوائی ، از طریق صدا و سیما و رسانه های جمعی به کشاورزان زحمتکش گیلانی اعلام می شود .

  • منبع خبر : آب منطقه ای گیلان