لزوم معرفی الگوهای مناسب هویت دینی و ملی به جوانان
سرپرست معاونت سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری رشت با اشاره به این نکته که بحران هویت یکی از موضوعات بحثبرانگیز جوامع آینده خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به نقش مهم هویت در آینده جوامع، نیازمند معرفی الگوهای مناسب و برتر دینی و ملی به جوانان هستیم.
برگزاری اولین نشست «کارگروه رسانه ای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در استان گیلان
اولین نشست «کارگروه رسانه ای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در استان گیلان به همت مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مشارکت معاونت بهداشتی دانشگاه، در سالن اجلاس آن معاونت برگزار شد.
مراسم گرامیداشت هفتاد سال خدمات دکتر محمدصادق پیروز در لاهیجان برگزار شد
آیین گرامیداشت هفتاد سال خدمات دکتر محمدصادق پیروز درسالن نظام پزشکی لاهیجان باحضور نماینده این شهر و مسوولان سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.
حضور معاون فرهنگی و دانشجویی و معاون آموزشی در جمع دانشجویان خوابگاه شهید فیاضبخش
دکتر فردین مهرابیان، معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر کامران عزتی، معاون آموزشی، غلامرضا عبداللهزاده و دکتر روشن عاشوری، مدیران فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن نشست صمیمی با دانشجویان در خوابگاه دانشجویی شهید فیاضبخش از نزدیک با آنها به گفتوگو پرداختند.
بیماری فشار خون بدون علامت است
معاون علوم پزشکی گیلان گفت: نکته مهم در بیماری فشار خون بالا، بدون علامت بودن این بیماری و عدم اطلاع افراد مبتلا به فشار خون از بیماری خود و نیز عدم درمان صحیح و کنترل بیماری است و به همین دلیل بیماری فشار خون بالا به عنوان قاتل خاموش شناخته می شود.
ارایه بالغ بر یک هزار خدمت رایگان در ایستگاه سلامت رشت
در ششمین روز از هفته ملی سلامت بیش از یک هزار خدمت رایگان به شهروندان رشتی، ارایه شد.
برگزاری پنجمین جلسه کمیته راهبردی کلینیک ویژه گیلان
پنجمین جلسه کمیته راهبردی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت رشت در دفتر معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.
موفقیت دانشکده دندانپزشکی گیلان در کسب پروانه بهره برداری کلینیک
دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان پس از گذشت ۲۶ سال، موفق به کسب پروانه بهره برداری کلینیک شد.
جلسه هماهنگی هفته سلامت استان گیلان برگزار شد
جلسه هماهنگی هفته سلامت استان گیلان با حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نمایندگان دستگاههای اجرایی حوزه سلامت استان برگزار شد.
























