کسب رتبه عالی و شایسته تقدیر توسط اداره کل نوسازی مدارس گیلان
کسب رتبه عالی و شایسته تقدیر توسط اداره کل نوسازی مدارس گیلان
اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان حائز رتبه عالی و شایسته تقدیر در جذب تعهدات مسئولیت اجتماعی و مشارکت خیرین و گروههای مردمی و جهادی در سال 1402 شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی، مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در این گفتگو با اعلام این خبر افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان توانست رتبه عالی در جذب تعهدات مسئولیت اجتماعی و مشارکت خیرین و گروههای مردمی و جهادی در سال ۱۴۰۲ از آن خود نماید.

وی تصریح نمود: بر اساس گزارش تعهدات بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور، عملکرد این اداره کل با تلاش های صورت گرفته در جذب تعهدات مسئولیت اجتماعی (CSR) و در جذب مشارکت خیرین و گروههای مردمی و جهادی عالی و شایسته تقدیر توسط سازمان نوسازی مدارس ارزیابی شد.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز استان و حوزه مشارکت های مردمی اداره کل در کسب این عنوان نقش مهمی داشته اند، بیان داشت: عملکرد درخشان اداره کل نوسازی مدارس در کسب رتبه عالی، حاصل حمایت های بی دریغ خیرین عزیز، استاندار ارجمند و ریاست محترم سازمان نوسازی مدارس می باشد که باید صمیمانه از همه اینها تشکر شود.

وی در پایان عزم جدی خیرین در توسعه فضاهای آموزشی استان را ستودنی دانست و اظهار داشت: ۸۰ درصد پروژه های اداره کل نوسازی مدارس گیلان با مشارکت و حضور ارزشمند خیرین احداث شده و  و جامعه قدردان این انسانهای نیک اندیش می باشد.

 

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان