شهردار رشت در پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم این روز عزیز را به همه شهروندان گرامی رشت تبریک گفت
شهردار رشت در پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم این روز عزیز را به همه شهروندان گرامی رشت تبریک گفت
رحیم شوقی با اشاره به هفته ولایت و امامت، در پیامی فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم را به همه شهروندان این شهر تبریک گفت و برای آنها آرزوی سعادت و نیکبختی نمود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت

متن پیام شهردار رشت به شرح زیر است:
الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ
عید غدیر خم نشانگر خواست و اراده خالق هستی و روزی فراموش نشدنی در تاریخ اسلام و حتی بشریت است.
این عید بزرگ، روز ولایت، روز امامت و روز جشن و شکرگزاری است و من خدای بزرگ را سپاس می‌گویم که ما را از نعمات نورانی ولایت بهره‌مند ساخت و این روز عزیز را برای اکمال دین به بشریت تقدیم نمود.
بدون شک غدیر تداوم رسالت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) بوده که در ولایت و امامت حضرت علی(ع) جلوه‌گر شده است.
از آنجایی که غدیر، عید پیمان و میثاق انسان با خالق هستی و عید ولایت و امامت است برای شیعیان و همه مسلمانان جهان روز شکرگزاری به درگاه خالق هستی به جهت اکمال دین و اتمام نعمت تلقی می‌شود.
به عنوان شهردار رشت این روز بزرگ را به همه سلاله پاک نبوی و رسول خدا(ص) تبریک عرض می‌کنم و آن را بهانه‌ای قرار می‌دهم تا وفاداری خود و همشهریان گرامی‌ام را برای تجدید میثاق با ولایت و امامت به عرض برسانم و امیدوار باشم که در کوران حوادث بر عهد و پیمان خود باقی بمانیم تا پرچم ولایت را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر(عج) برسانیم.
در پایان این عید مقدس را بهانه‌ای قرار می‌دهم تا برای همشهریان عزیزم بهترین‌ها را آرزو کنم و امیدوار باشم در سایه ولایت نیکبخت و سعادتمند باشند.
  • منبع خبر : شهرداری رشت