دیدار مدیر کل پست گیلان با شهرداران و بخشداران شهرستان ماسال
دیدار مدیر کل پست گیلان با شهرداران و بخشداران شهرستان ماسال
مدیر کل پست گیلان در راستای پیاده سازی پروژه "جی نف" با تعدادی از شهرداران ، بخشداران و دهیاران شهرستان ماسال دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، جلسه کارگروه “جی نف” شهرستان ماسال با حضور محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان ، یعقوب مقدمی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ماسال و جمعی از شهرداران ، بخشداران و دهیاران این شهرستان برگزار شد.

مدیر کل پست استان گیلان در این جلسه که در فرمانداری ماسال برگزار شد  ضمن تشریح مزایای پیاده سازی پروژه بهنگام سازی پایگاه اطلاعات مکانی کشور که تکلیف قانونی اجرای آن بر عهده شرکت ملی پست می باشد بر هم افزایی و همکاری شهرداران برای تکمیل این طرح به منظور آماده سازی بستر دولت الکترونیک ، ایجاد شفافیت و سهولت در تبادل اطلاعات میان دستگاهی ، نصب پلاک های کدپستی هوشمند ، نامگذاری معابر فاقد نام و توزیع عادلانه منابع در توسعه زیر ساخت های شهری با استفاده از اطلاعات این پایگاه داده تاکید کرد .

معاون فرماندار ماسال در این جلسه ضمن استقبال از پیشنهادات مدیر کل پست استان گیلان در خصوص بهنگام سازی پایگاه داده املاک ، از آمادگی فرمانداری برای گسترش همکاریها با شهرداران و پست گیلان به منظور آغاز این طرح در شهرستان ماسال خبر داد .

  • منبع خبر : پست گیلان