دیدار فرماندار رشت با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گیلان
دیدار فرماندار رشت با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گیلان
فتح اللهی با بیان اینکه همه به نوعی در طول زندگی به ثبت و اسناد نیاز داریم، گفت‌: توسعه همه جانبه و پایدار شهرستان در جهت اقدامات ثبتی بایستی در اولویت باشد.

به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، علی فتح اللهی‌ در دیدار با اسدی مدیر‌کل ثبت اسناد و املاک استان و مدیران مناطق شهرستان رشت و بخش های تابعه، ضمن‌ تقدیر و تشکر از فعالیت گسترده این نهاد، اظهار کرد‌: سازمان ثبت منشاء بسیاری از خدمات مهم در جهت حل مسائل قضایی بوده و اگر آگاهی مردم نسبت به ثبت رسمی بیشتر شود شاهد شفافیت زیادی در معاملات و ایجاد نظم عمومی خواهیم بود.

فرماندار رشت با اشاره به قدرت اجرایی و تاثیر مستقیم مجموعه ثبت اسناد در حوزه های مختلف از جمله بانک، فعالیت های قضایی‌ و دیگر بخش ها در جامعه، گفت‌: از بدو تولد تا فوت ثبت اسناد با ما همراه است‌.

فتح اللهی خواستار همکاری هر چه بیشتر مسؤولان این نهاد در توسعه همه جانبه و پایدار این شهرستان در جهت اقدامات ثبتی شد و گفت: برای این منظور باید از تمام توان در راستای ارایه خدمات به مردم و رضایت مندی آنان بهره گرفت.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه مکانیزه شدن فعالیت ها روند کارها را سهل تر کرده، افزود‌: در این حوزه متاسفانه دارای عقب ماندگی های در گذشته بودیم و بایستی روند جبران این عقب ماندگی ها با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.‌

وی با اشاره به اینکه این اداره بستر فعالیتش حساس و خاص است، اضافه کرد‌: همه افراد جامعه به نوعی با این اداره سر و کار دارند و به این دلیل همیشه این نهاد با مراجعات زیاد مردمی مواجه است‌.

نماینده عالی دولت در مرکز گیلان خاطر نشان ساخت‌: مشکلات این بخش شناسایی و در حد توان حمایت های لازم صورت انجام می شود‌.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه گری بایستی از خصلت های مهم مدیران باشد، تصریح کرد‌: نقص و نیازهای یک حوزه شناسایی و مدیران آن بخش با پیگیری های صورت گرفته آن دغدغه را مرتفع کنند‌.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت