تحقق به موقع و کامل وصول حق بیمه ها لازمه تداوم و پایداری پرداخت تعهدات تامین اجتماعی می باشد
تحقق به موقع و کامل وصول حق بیمه ها لازمه تداوم و پایداری پرداخت تعهدات تامین اجتماعی می باشد
سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی گیلان در اولین بازدید از شعبه آستانه اشرفیه ضمن دیدار با همکاران ، تحقق وصول حق بیمه ها به منزله شاکله منابع درآمدی سازمان را امری ضروری برای تداوم ارائه تعهدات به جامعه هدف دانست .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی در این بازدید سهم ۵۰۰۰ نفری بیمه شدگان اجباری مشمول قانون کار و وجود بیش از ۱۰۰۰ کارگاه دارای بیمه شده در حوزه عمل شعبه را بیانگر ظرفیت خوب و رشد قابل قبول عرصه های تولیدی صنعتی منطقه برشمرده و اذعان داشت با فرهنگ سازی و معرفی  پوشش های بیمه ای مختلف از جمله طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی ، میتوان بر توسعه و گسترش این چتر حمایتی افزود .

صادق پردل رئیس شعبه آستانه اشرفیه نیز در این بازدید با اشاره به اینکه دو شعبه در شهرهای آستانه و بندرکیاشهر ارائه تعهدات و خدمات سازمانی در سطح شهرستان را برعهده دارند تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش در شهرستان را ۱۶۰۰۰ نفر و مستمری بگیران را افزون بر ۶۵۰۰ نفر اعلام و اذعان داشت با احتساب افراد تبعی ۴۶۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند .

وی در ادامه به انباشت ۱۸ میلیارد تومان بدهی کارفرمایان آستانه اشاره و اظهار داشت در سال ۱۴۰۱ در این شعبه به طور متوسط ماهانه ۲۰ میلیارد تومان تعهدات بلندمدت به مستمری بگیران پرداخت شده است .

شایان ذکر است ۴۰۰۰ بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد و ۲۲۰۰ راننده و کارگر ساختمانی در سطح شهرستان از دیگر گروههای بزرگ بیمه ای تحت پوشش دو شعبه آستانه و بندرکیاشهر هستند .

زیارت حرم مطهر سید جلال الدین اشرف و حضور بر مزار یکی از همکاران فقید و دیدار با اعضای هیات امنای این آستان و رئیس اتحادیه تاکسیرانان شهرستان از دیگر برنامه های در حاشیه این بازدید بود .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان