برگزاری نهمین جلسه فنی پویش ملی سلامت در رشت
برگزاری نهمین جلسه فنی پویش ملی سلامت در رشت
با هدف بررسی و تحلیل میزان موفقیت در اجرای پویش ملی سلامت، نهمین جلسه فنی این پویش برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا ) ؛ نهمین جلسه  کارگروه فنی پویش ملی سلامت با محوریت غربالگری فشار خون و دیابت با حضور معاون بهداشتی دانشگاه، مدیران، معاونان و ناظران ستادی عملکرد شهرستان ها در این پویش، برگزار شد.
دکتر سید محمود رضوانی– معاون بهداشتی دانشگاه در این جلسه،  با بیان اینکه مسئولیت اجرای پویش ملی سلامت  بر عهده همه  ما و همچنین  ایرادات آن در اجرا بر عهده همه ما اعم از ، ستاد و شهرستان است، بر توجه و تمرکز بیش از پیش بر روی شهرستان هایی که تاکنون در اجرای پویش از مابقی شهرستان ها عقب مانده اند تاکید کرد.
 وی همچنین  بهره مندی از وجود سفیران سلامت و رابطان سلامت جهت اطلاع رسانی بیشتر به مردم و دعوت از آنها را برای شرکت در این پویش مورد توجه قرار داد.
لازم به ذکر است ؛ در این جلسه از سوی ناظران ستادی شهرستان های رودبار، رضوانشهر، انزلی، صومعه سرا، فومن، سیاهکل و آستانه اشرفیه گزارشی از علمکرد این شهرستان ها در پویش ملی سلامت  و چالش هایی مانند ؛کمبود نیرو و تجهیزات و عدم دسترسی به اینترنت در برخی خانه های بهداشت  ارائه شد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان