برای بیستمین سال متوالی ، بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی گیلان شناسایی و تجلیل خواهند شد
برای بیستمین سال متوالی ، بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی گیلان شناسایی و تجلیل خواهند شد
شش چهره برتر و موفق بازنشسته ، ازکارافتاده کلی و همسر بازمانده نمونه تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان بر اساس شاخص های طرح انتخاب مستمری بگیران نمونه شناسایی و در آستانه روز خانواده و تکریم بازنشستگان تجلیل خواهند شد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد با اشاره به اینکه انتخاب چهره های نمونه و موفق مستمری بگیران سازمان در سه بخش بازنشستگان ، همسران بازمانده و ازکارافتاده کلی به عنوان یکی از برنامه های فرهنگی اجتماعی در دو دهه اخیر توسط سازمان انجام شده و امسال بیستمین دوره آن برگزار میگردد افزود : به حول و قوه الهی همزمان با ایام هفته تامین اجتماعی و عید غدیر خم و در آستانه روز خانواده و تکریم بازنشستگان از شش چهره منتخب و نمونه بازنشستگان و مستمری بگیران استان تجلیل خواهد شد .

وی با بیان اینکه چهره های برتر استان گیلان در سالهای اخیر همواره در زمره منتخبین ملی و کشوری نیز بوده اند خاطر نشان ساخت : تلاش گردیده است تا با استفاده از ظرفیت سایت های خبری ، ارسال پیامک به بازنشستگان و همکاری کانون های بازنشستگی ، اطلاع رسانی وسیعی برای مشارکت بیشتر جامعه هدف انجام پذیرد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، موفقیت های علمی ، فرهنگی ، ورزشی و هنری فرد مستمری بگیر و فرزندان او ، کارآفرینی و ایجاد اشتغال و انجام امور عام المنفعه در دوران بازنشستگی و پیشرفت های تحصیلی و تدریس در دانشگاهها و مراکز علمی و خلق آثار را از جمله شاخص های ارزیابی نفرات نمونه در این فراخوان برشمرد .

علی حسین نژاد اظهار داشت : علاقمندان جهت دریافت فرم های شرکت در این فراخوان میتوانند به شعب تامین اجتماعی یا کانون های بازنشستگی مراجعه نمایند .

شایان ذکر است در سالجاری سازمان تامین اجتماعی از دویست مستمری بگیران نمونه خود تجلیل خواهد نمود که سهم استان گیلان شش نفر است .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان