استانداردسازی ۸۴ درصد از جایگاه‌های عرضه CNG گیلان
استانداردسازی ۸۴ درصد از جایگاه‌های عرضه CNG گیلان
روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان؛

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، کورش بالادست، از استانداردسازی۸۴ درصد از جایگاههای CNG استان گیلان طی نه ماهه سال جاری خبر داد .

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان؛ استانداردسازی جایگاههای CNG به منظور اجرای صیانت از حقوق شهروندی ، حفظ ایمنی و ارتقای خدمت‌رسانی به همشهریان و همچنین نگهداشت تجهیزات و تأسیسات جایگاهها انجام می شود .
کورش بالادست با اشاره به اینکه در استان گیلان یکصد باب جایگاه CNG ) ۶۲ باب تک منظوره CNG و ۳۸ باب دو منظوره بنزین، نفتگاز و CNG ) فعال است عنوان کرد:  از ابتدای سال تاکنون ۸۴ باب از جایگاههای گیلان گواهینامه استاندارد را دریافت کردند و مابقی نیز تا پایان سال دریافت می کنند.
مدیر منطقه با بیان اینکه بازدیدهایی به صورت دوره ای و هر شش ماه یک بار از عملکرد بهره برداران از کلیه جایگاههای استان صورت می گیرد اضافه کرد: بازدیدها در راستای رعایت شاخصهایی منطبق بر استانداردهای فنی و عملیاتی با هدف رفع نواقص احتمالی ، تعامل بیش از پیش با جایگاهداران و ارائه کیفی تر خدمات سوخت رسانی به مردم صورت می گیرد و این مهم تازمان رفع نواقص ادامه خواهد داشت.

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان