به مناسبت هفته قوه قضائیه: رئیس، اعضای شورا و شهردار رشت با رئیس کل دادگستری گیلان دیدار کردند
گیسوم تالش در مسیر ثبت جهانی؛ عملیات اجرای طرح هادی آغاز شد
توزیع ۱۱۰۰ بسته ی معیشتی در بخش لشت نشاء
بخشدار لشت نشا از توزیع ۱۱۰۰ بسته ی معیشتی در این بخش خبر داد.
بازگشایی حضوری همه مدارس از اول آبان ماه/ باید اطرافیان دانش آموزان را واکسینه کنیم
علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفتوگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان درباره بازگشایی مدارس اظهار کرد: مصوب شد تا اهتمام بر بازگشایی مدارس به صورت حضوری باشد و واکسیناسیون معلمان و والدین و سرویس مدارس و کادر مدارس انجام شود.
خطر مراجعه دیرهنگام کرونایی ها به پزشک/ فرار سویه های جدید از سیستم ایمنی
معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه متاسفانه افراد روزهای بیشتری را در خانه می مانند و به محض شروع علائم به پزشک مراجعه نمی کنند، یادآور شد: مراجعه دیرهنگام بیماران مبتلا به کرونا به پزشک می تواند با خطر و عواقب جدی همراه باشد.
بهرهبرداری از ۳۵ پروژه ارتباطی در روستاهای گیلان
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از بهره برداری ۳۵ سایت ارتباطی در حوزه روستایی استان با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال با آغاز هفته دولت خبر داد.
شدت کرونا در واکسن زده ها کمتر است
معاون علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه علیرغم واکسیناسیون ایمنی صد درصدی وجود ندارد، گفت: افرادی که واکسن زدند ممکن است دوباره به کرونا مبتلا شوند، اما شدت بیماری کمتر است و لذا رعایت پروتکل های بهداشتی همیشه باید اولویت باشد.
قارچ سیاه مسری نیست؛ ابتلای عمومی ندارد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه موردی از بیماری قارچ سیاه در میان مبتلایان کرونایی گیلان وجود ندارد: گفت: این بیماری مسری نبوده و ابتلای عمومی ندارد و تنها در مواردی نادر دیده می شود.
پوشش کلی واکسیناسیون در گیلان به ۱۴.۵ درصد رسید
پوشش کلی واکسیناسیون شامل تزریق هر ۲ دوز در این استان به ۱۴.۵ درصد رسید که از زیر ۱۱ درصد میانگین کشوری بالاتر است.
رنگ نارنجی کرونا به پنج شهرستان گیلان بازگشت
بر اساس تازهترین ارزیابی نرم افزار ماسک که امروز جمعه منتشر شده رنگ نارنجی کرونایی به پنج شهرستان استان گیلان بازگشت.
بهره برداری همزمان ۴۷ طرح مخابراتی شهرستان رشت با حضور فرماندار در لشت نشاء
در سومین روز از هفته دولت، 47 پروژه توسعه و تقویت مخابرات به صورت همزمان در سطح شهرستان رشت با حضور فرماندار در بخش لشت نشاء مورد بهرهبرداری قرار گرفت.





































