نشست مشترک دکتر آشوبی با رئیس امور سلامت و رفاه سازمان برنامه و بودجه
نشست مشترک دکتر آشوبی با رئیس امور سلامت و رفاه سازمان برنامه و بودجه
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با رئیس امور سلامت و رفاه سازمان برنامه و بودجه دیدار کرد و ضمن ارایه گزارشی از میزان اعتبارات مصوب و تخصیص آن ها، خواستار جذب منابع اعتباری بیشتر جهت ازسرگیری طرح‌های عمرانی سلامت محور در استان شد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، دکتر محمدتقی آشوبی-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان روز سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱به همراه دکتر مصطفی گل‌شکن- سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه با حضور در سازمان برنامه و بودجه پیگیر اعتبارات و منابع مرتبط با نظام سلامت گیلان شد.
دکتر آشوبی طی دیداری با دکتر رضا عوض‌پور، رییس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، گزارشی از آخرین وضعیت منابع اعتباری و تخصیص این اعتبارات به نظام سلامت گیلان پرداخت و خواهان توجه سازمان برنامه به تخصیص بیشتر اعتبارات به ویژه به پروژه‌های عمرانی در دست احداث شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به گزارشی از پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مطرح کرد که اگر اعتبارات ملی به موقع و به میزان نیاز در دسترس قرار بگیرد، طرح‌های عمرانی به ویژه طرح‌های بیمارستانی سریع‌تر به بار خدمت خواهند رفت.
گفتنی است در نشست امروز دکتر آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر عوض‌پور – رئیس امور سلامت و رفاه سازمان برنامه و بودجه، طرح‌های احداث بیمارستان‌های جایگزین رازی و شفا و همچنین احداث بیمارستان ۸۰۰ تخت‌خوابی رشت نیز مورد طرح و بررسی قرار گرفت.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان