بانک رفاه در یک نمایشگاه بزرگ کشوری حضوری فعالانه داشته است
بانک رفاه در یک نمایشگاه بزرگ کشوری حضوری فعالانه داشته است
روابط عمومی بانک رفاه کارگران از حضور فعال و پرثمر این بانک در یک نمایشگاه بزرگ کشوری خبر داد.

روابط عمومی بانک رفاه کارگران اعلام کرد: این بانک با حضور فعال و موثر خود در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای جهادی کشور، خدمات نوین و اقدامات توسعه‌یی سالهای اخیر خود را به مخاطبان و بازدیدکنندگان، معرفی کرد و به معرض نمایش گذاشت.

روابط عمومی این بانک همچنین اعلام کرد: در این نمایشگاه که از روز یکشنبه ۲۴ بهمن تا روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه امسال در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برپا شده بود، برخی از هلدینگها و شرکتهای بزرگ صنعتی، تولیدی و دارویی کشور و همچنین برخی از شهرکهای صنعتی و پارکهای علم و فناوری در کنار معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، به معرفی دستاوردها و توانمندیهای جهادی خود پرداختند.

بر پایه ی این گزارش، بانک رفاه کارگران نیز با رویکرد ارتباط حضوری و چهره به چهره با مخاطبان با هدف معرفی اقدامات توسعه‌یی و خدمات نوین بانکی، اقدام به شرکت در این نمایشگاه کرده بود.

این گزارش می‌افزاید؛ غرفه ی بانک رفاه کارگران به عنوان تنها بانک حاضر در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای جهادی کشور، در طول برگزاری نمایشگاه میزبان شماری از مسوولان و مدیران بلندپایه ی کشور نیز بود.

شایان گفتن است بانک رفاه کارگران در سالهای اخیر با هدف حمایت از تولید ملی و در راستای تحقق اهداف شعار سال، اقدامات توسعه‌یی و خدمات قابل توجه بسیاری داشته که بخشی از این اقدامات، خدمات و حمایتها در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای جهادی کشور به معرض دید همگان قرار گرفت و به وسیله ی نمایندگان این بانک در نمایشگاه برای بازدیدکنندگان تشریح گردید.