برگزاری کارگاه سلامت و نشاط اجتماعی دانشآموزان در شفت با ارائه خدمات آموزشی و غربالگری
کارگاه سلامت و نشاط اجتماعی دانشآموزان با هدف ارتقای آگاهی خانوادهها و شناسایی بهموقع مشکلات سلامت دانشآموزان، با مشارکت دستگاههای اجرایی در سالن امام خمینی (ره) شهرستان شفت برگزار شد.
بازدید دکتر آشوبی از مرکز دندانپزشکی تحت بیهوشی و داروخانه در رشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه جمعی از مدیران دانشگاه از یک مرکز دندانپزشکی تحت بیهوشی تازه تأسیس و یک داروخانه در رشت بازدید و روند خدماترسانی به بیماران را بررسی کرد.
آمادگی نظام سلامت گیلان در برابر تهدیدات با تأکید بر تقویت زیرساختها
نشست پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی برگزار و بر ضرورت آمادگی نظام سلامت در برابر تهدیدات و حوادث غیرمترقبه تأکید شد.
پیشرفت ۸۵ درصدی پت اسکن و آغاز آمادهسازی شتابدهنده پرتو در بیمارستان رازی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از روند روبهجلوی احداث بخش پت اسکن و تجهیز به شتابدهنده High Energy در بیمارستان رازی رشت خبر داد و گفت: دانشگاه با تمام ظرفیت پای کار مردم است.
بررسی وضعیت ارائه خدمات درمانی در منطقه
دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به همراه هیئت رئیسه دانشگاه و با حضور نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان رودبار، از بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیتها و چالشهای این مرکز درمانی قرار گرفتند.
ارزیابی اقدامات بهداشتی گیلان در مقابله با پشه آاِدس و بیماریهای واگیر
در نشست مشترک رئیس بیماریهای واگیر وزارت بهداشت با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بر لزوم تقویت نظارتها و همکاری دستگاهها برای کنترل پشه آاِدس و سایر بیماریهای واگیر تأکید کرد.
درخشش مراکز آموزشی درمانی رشت در ارزیابی ملی آموزش پزشکی
مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ارزیابی ملی آموزش پزشکی خوش درخشیدند و موفق به دریافت اعتبار سهساله و دوساله آموزشی شدند.
بهرهمندی ۴۵۹۷۲ بیمار خاص از خدمات بیمهای در گیلان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزایش پوشش بیمهای بیماران خاص در استان خبر داد و گفت: ۴۵ هزار و ۹۷۲ بیمار خاص از خدمات بیمهای در گیلان بهره مند شده اند.
غرس ۴۱ نهال به یاد شهدای مدافع سلامت گیلانی
مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شهر رشت در اقدامی خداپسندانه و به منظور پاسداشت فداکاریها و جانفشانیهای کادر درمان در دوران کرونا، در کنار خانواده های شهدا به یاد شهدای مدافع سلامت، ۴۱ نهال غرس کردند.
























