تامین اجتماعی به گیلان گردشگرپذیر بیشتر توجه کند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به گردشگرپذیر بودن گیلان، گفت: گیلان در ایام تعطیلات هرچند در تعطیلات پایان هفته پذیرای میلیونها نفر مسافر است از این رو لازم است سازمان تامین اجتماعی به عنوان خریدار خدمات درمانی بیشتر به گیلان توجه کند.
کسب رتبه برتر حوزه مدیریت منابع دانشگاه در اولین جشنواره ملی پایش عملکرد و انضباط مالی
دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اولین جشنواره ملی پایش عملکرد و انضباط مالی دانشگاه های علوم پزشکی کشور موفق به کسب رتبه برتر حوزه مدیریت منابع شد.
ارزیابی دانشگاه با محوریت تبلیغات بیست و نهمین جشنواره قرآن و عترت (ع)
نشست ارزیاب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با معاون فرهنگی و دانشجویی، مدیر فرهنگی، فوق برنامه و مدیر دانشجویی با محوریت تبلیغات بیست و نهمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) و فعالیتهای قرآنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد .
حوزه و دانشگاه دو بال پرواز ایران اسلامی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزه و دانشگاه دو بال پرواز ایران اسلامی هستند.
«تعهد و صداقت» دو رکن اصلی در نظام بهداشتی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان «تعهد و صداقت» را دو رکن اصلی در نظام بهداشتی دانست و گفت: این دو شخیصه با وجود منابع انسانی ارزشمند بهداشتی همیشه در بین کادر بهداشت و نظام سلامت وجود دارد.
روز پرستار تجلیل از یک گروه خاصی نیست بلکه روز تجلیل از کرامت انسانی است
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی باتبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت؛ روز پرستار تجلیل از یک گروه خاصی نیست بلکه روز تجلیل از کرامت انسانی است.
بازدید استاندار گیلان و معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه از بیمارستان نیکوکار املش
به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات درمانی و مشکلات بیمارستان نیکوکار املش، اسدالله عباسی_استاندار گیلان به همراه دکتر مصطفی گل شکن_معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان نیکوکار املش بازدید کرد .
حمایت از ماماها در راستای تحقق جوانی جمعیت است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هدف غایی ما ارتقای عادلانه نظام سلامت استان گیلان است، گفت: ماماها در ارایه خدمات سلامتمحور به ویژه در جوانی جمعیت و افزایش نرخ موالید نقش محوری و موثر دارند و باید تقویت شوند.
برگزاری پنجمین جلسه کمیته درونبخشی مبارزه با پشه آئدس
با هدف رصد و پیگیری اقدامات، پنجمین کمیته درونبخشی مبارزه با پشه آئدس در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.
























