جریمه ۹۲ هزار خودرو در گیلان به دلیل عدم رعایت منع تردد شبانه
جریمه ۹۲ هزار خودرو در گیلان به دلیل عدم رعایت منع تردد شبانه
بازدید نامحسوس از صنوف حساس اعم از کافه‌ها، قلیانسراها، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌ها و… به صورت مستمر در دستورکار پلیس گیلان قرار دارد.
جانشین فرمانده انتظامی گیلان از پلمب ۲۷۷ واحد صنفی از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های کرونا تاکنون خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۹۲ هزار دستگاه خودرو که محدودیت‌های تردد شبانه را در سطح استان رعایت نکردند اعمال قانون شدند.

سرهنگ حسین حسن‌پور در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد پلیس گیلان در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در سطح استان با بیان اینکه نیروی انتظامی در اجرای این طرح‌ها تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است، اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا است.

وی به انجام گشت‌های مشترک روازنه اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با محوریت سازمان صمت، اتاق اصناف و اداره بهداشت روازنه در سطح استان برای برخورد با صنوف متخلف اشاره کرد و گفت: ارسال پیامک‌های آموزشی و هشداری برای متصدیان واحدهای صنفی از طریق اتاق اصناف و اتحادیه‌ها برای تعطیلی واحدهای صنفی از دیگر اقدامات پلیس استان در اجرای طرح‌ محدودیت‌های کرونایی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان بر برخورد قانونی با واحدهای صنفی که به قوانین و مقرارت محدودیت‌های کرونا بی‌توجهی کنند تاکید کرد و افزود: بازدید نامحسوس از صنوف حساس اعم از کافه‌ها، قلیانسراها، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌ها و… به صورت مستمر در دستورکار پلیس گیلان قرار دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به درک شرایط اقتصادی جامعه توسط پلیس و با بیان اینکه پلمب به عنوان آخرین مرحله برای برخورد با واحدهای صنفی متخلف در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های کرونا تاکنون ضمن بازدید از ۱۱ هزار و ۸۴۹ واحد صنفی، با تذکر و اخطار پلمب به ۹ هزار و ۴۵۴ واحد صنفی، از ۲ هزار و ۵۷۲ واحد صنفی تعهد اخذ و ۲۷۷ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت این محدودیت‌ها پلمب شدند.

سرهنگ حسن‌پور با بیان اینکه محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمامی شهرهای استان اجرا می‌شود، گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۹۲ هزار دستگاه خودرو که محدودیت‌های تردد شبانه را در سطح استان رعایت نکردند اعمال قانون شدند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تامین و حفظ امنیت شهروندان توام با سلامت آنها از اولویت‌های نیروی انتظامی است از شهروندان خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و خودداری از حضور در تجمعات، در کاهش و قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس یاریگر کادر درمان و پلیس باشند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا