از هشت خدمت غیرحضوری رونمایی گردید
از هشت خدمت غیرحضوری رونمایی گردید
بدنبال رونمایی از هشت خدمت غیرحضوری در طرح 3070 سازمان و با هدف شناسایی گلوگاهها و مشکلات احتمالی برای کاربران ، کارگروه های نظارتی و اطلاع رسانی فرایند تحول دیجیتال در تامین اجتماعی گیلان تشکیل گردید . 

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ،علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در مدیریت و راهبری واحدهای تابعه و تخصصی توسط اعضاء ، عملکرد مطلوب استان در شرایط اقتصادی موجود و درگیری ناشی از شیوع کرونا را که به لطف پروردگار با ایجاد رضایتمندی همراه بوده است ثمره حمایت مدیران ارشد ستادی و مقامات و مسئولین استانی و با ضریبی سنگین تر ناشی از همت والا و همراهی و تلاش کارکنان دانست .

حسین نژاد با تاکید بر اینکه اجرای طرح ۳۰۷۰ بعنوان اقدامی بزرگ با شجاعتی خاص صورت گرفت گفت: اصلی ترین لازمه و بستر خدمات غیرحضوری ، اینترنت و دانشی است که خارج از حوزه فعالیت و اختیارات سازمان میباشد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، تسلط داشتن ، اشراف اطلاعاتی و سیستمی و صبر و حوصله از ویژگی های افرادی است که باید در تیم های مشاوره مراجعین برای معرفی خدمات غیرحضوری بکارگیری شوند .

علی حسین نژاد ، رصد فرایندها و نحوه اجرا و شناسایی مشکلات کاربری را مهمترین مسئولیت تیم نظارتی برشمرد .

توجه به نحوه و کیفیت ارائه خدمات بعنوان مهمترین عامل ایجاد رضایتمندی در مخاطبان و تغییر نگاه جامعه هدف و ترغیب آنها برای برخورداری از خدمات بصورت غیرحضوری با تعامل و گامهای موثر و هدفمند از دیگر موضوعات مطروحه در این نشست بود .