کتاب شعر «با نگاه سبز تو شعرهایم جوانه زدند» رونمایی شد
کتاب شعر «با نگاه سبز تو شعرهایم جوانه زدند» رونمایی شد
کتاب شعر «با نگاه سبز تو شعرهایم جوانه زدند» اثر زویا بخشنده آبکناری در آستارا رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، شاپور تشرینی در حاشیه آیین رونمایی از کتاب شعر با نگاه سبز تو شعرهایم جوانه زدند» که با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این کتاب شعر که نخستین اثر زویا بخشنده آبکناری می‌باشد که در ۸۹ صفحه منتشر شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه این مجموعه شعر شامل ۸۹ قطعه شعر در موضوعات اجتماعی است، افزود:« با نگاه سبز تو شعرهایم جوانه زدند» را انتشارات رافا در ۵۰۰ نسخه چاپ کرده و به قیمت ۳۵ هزار تومان  در کتابفروشی‌ها موجود می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه اهمیت به کتاب و کتابخوانی، موجب توسعه فرهنگی و ترویج مطالعه در جامعه می‌شود، تصریح‌کرد: دستگاه‌های فرهنگی با خرید کتاب، از پدیدآورندگان آن حمایت کنند.

تشرینی گفت: نام بندر مرزی آستارا به فرهنگ و تاریخ ارزشمند آن گره خورده و باید آثار علمی و هنری هنرمندان و اصحاب فرهنگ این شهرستان، بیشتر از جاذبه‌های تجاری و اقتصادی آن معرفی شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه اعتلای شعر و ادبیات، ارتقای فرهنگ و هنر است، خاطرنشان‌کرد: انتشار مجموعه شعرهای شاعران آستارایی، نویدبخش روزهای درخشان فرهنگ و هنر این شهرستان است

  • منبع خبر : ارشاد گیلان