پیام تبریک سرپرست بهزیستی گیلان به مناسبت روز کارگر
پیام تبریک سرپرست بهزیستی گیلان به مناسبت روز کارگر
سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و جهاد و تولید تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان-سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست این اداره در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و جهاد و تولید در پیامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد
مقام معظم رهبری:
استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد
بسم الله الرحمن الرحیم
فرهنگ کار، تلاش و جهاد برای عمران و آبادی مرز و بوم و اعتلای ایران اسلامی به دست کارگران و زحمت کشان عرصه تولید، موید جانفشانی و از خودگذشتگی این قشر است که باید قدردان و قدرشناس زحمات آنان بود.
تقارن هفته کار و کارگر با ماه پرخیر و برکت رمضان و میهمانی خدا، بهانه‌ای است برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات عزیزانی که در راه ساختن ایران آباد و آزاد سر از پا نمی شناسند.
نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با نام سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می کند و در حقیقت این مهم زمانی به مرحله عمل و تحقق در می‌آید که جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی استان کمر همت ببندند.
در هفته کار و کارگر باید از  مقام رفیع و عظیم کارگران و  خدمات صادقانه و بی دریغ این قشر شریف، مؤمن و صبور تشکر کرد و از آنان در همه زمینه ها حمایت کرد.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه کارگران متعهد، سختکوش و پرتلاش استان ، فرا رسیدن روز کار و کارگر را به جامعه بزرگ کارگری به خصوص زحمت کشان بهزیستی گیلان تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب با نام «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»
نامگذاری شده است،  شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی باشیم.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان