پاسخگویی به مشترکین در برنامه رادیویی دریچه
پاسخگویی به مشترکین در برنامه رادیویی دریچه
تلاش مجموعه کارکنان توزیع برق گیلان پاسخگویی مناسب به مشترکین و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به مردم شریف استان است.
به گزارش رشتستان به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، ۷ مهر سالجاری مهندس سید محمدعلی میری نرگسی قائم مقام اجرایی در امور شهرستانهای شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در استودیوی برنامه رادیویی دریچه حضور یافت و به سوالات مردمی پاسخ داد .

در ابتدای این برنامه رادیویی مهندس میری نرگسی اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان  دارای بیش از ۲۹ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط می باشد و در کل استان افتخار خدمت رسانی به بیش از یک میلیون و ۴۹۰ هزار مشترک را دارد.

وی به طرح های مهم شرکت از جمله طرح افزایش تاب آوری شبکه های فشار متوسط و جایگزینی شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار اشاره کرد و افزود : اجرای این طرح های جهادی علاوه بر تامین برق پایدار برای مشترکین موجب افزایش آمادگی نیروهای عملیاتی اینشرکت در زمان بحران می شود که نمونه آن را در حادثه جاری شدن سیل در شهرستان تالش شاهد بودیم که در کمترین زمان ممکن و با تلاش های کارکنان خدوم اینشرکت، برق مشترکین مناطق آسیب دیده وصل شد .

قائم مقام اجرایی در امور شهرستانها شرکت توزیع نیروی برق گیلان خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه کارکنان توزیع برق گیلان پاسخگویی مناسب به مشترکین و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به مردم شریف استان است.

میری نرگسی گفت: اپلیکیشن سام (سامانه اطلاع رسانی مردمی) برای رفاه حال مشترکین راه اندازی شده است و کاربران می توانند با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی از خاموشی های جاری و آینده محل سکونت و محل کار خود آگاهی پیدا کنند و همچنین مشکلات حوزه برق را نیز به این شرکت اطلاع دهند.

در ادامه مهندس میری نرگسی به تماس های مردمی و مشکلات مطروحه پاسخ داد و قول پیگیری و حل مشکلات نیز از سوی اینشرکت ارائه شد .

  • منبع خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان