واگذاری یک طبقه از ساختمان درمانگاه هموفیلی به شهرداری رشت
واگذاری یک طبقه از ساختمان درمانگاه هموفیلی به شهرداری رشت
جلسه کمیسیون عمران و توسعه شهری.
اسماعیل حاجی پور در جلسه کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت گفت: ما باید از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) استفاده کنیم. اگر قرار است از ظرفیت این مجموعه استفاده شود، باید برای کارهای بزرگ آن را در نظر بگیریم.
وی ادامه داد: ما در سال گذشته تلاش کردیم از ظرفیت قرارگاه استفاده کنیم و پای این مجموعه را به شهر رشت باز کنیم و حالا باید تلاش کنیم در این مدت فرصت طلایی باقی‌مانده را از دست ندهیم.
عضو کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت تأکید کرد: با ایراد گرفتن‌های اشتباه کار شهر را با تاخیر مواجه میکنیم و ضرر آن به مردم این شهر می رسد. در شهرداری نیز ما ۳۰۰ پروژه معرفی می‌کنیم و در نتیجه هیچ کاری انجام نمی‌شود و پروژه‌ای به سرانجام نمی‌رسد.
حاجی پور تاکید کرد: کار کردن امروز بسیار سخت شده است، با این بودجه و درآمد ما نهایتاً توانایی پرداخت حقوق پرسنل و انجام برخی امور روزمره را داریم و برای رهایی از وضعیت موجود باید سرمایه گذار را به شهر بیاوریم، اما متاسفانه بخاطر اینکه با توپ و تانک از سرمایه گذار استقبال می کنیم، آنها به شهر ما نمی آیند!
سید امیرحسین علوی ریاست کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت نیز در این جلسه پیرامون موضوع کمک به درمانگاه هموفیلی اظهار داشت: ما قرار نبود هر بار تا این میزان در این زمینه هزینه کنیم، قرار بود شهرداری رشت ۱۰۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه کند و ساختمانی که شهرداری برای این مجموعه بسازد کل کار باشد، اما اکنون این ماجرا اضافه شده است.
وی ادامه داد: قرار بر این بود که نیروهای شهرداری در این مجموعه ویزیت شوند و این همکاری شکل بگیرد، اما ما فقط در این خصوص در حال هزینه هستیم.
علوی تاکید کرد: پیشنهاد بنده بر این است که یک طبقه از این ساختمان به شهرداری رشت واگذار شود.
  • منبع خبر : شورای اسلامی شهر رشت