مشاهده جزئیات محاسبه گردش حساب بدهی های بیمه ای بصورت غیرحضوری
مشاهده جزئیات محاسبه گردش حساب بدهی های بیمه ای بصورت غیرحضوری
سرپرست معاونت بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر گفت:کارفرمایان میتوانند جزئیات محاسبه گردش حساب بدهی های بیمه ای خود را بصورت غیرحضوری از طریق سامانه مربوطه به نشانی eservices.tamin.irمشاهده نمایند.

به گزارش رشتستان به نقل از محمود سبحانی سرپرست معاونت بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود : در ششمین هفته از دوشنبه های دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی و بعنوان دهمین و یازدهمین خدمت از طرح ۳۰۷۰ این مجموعه ، امکان مشاهده محاسبه جزئیات گردش حساب بدهی های بیمه ای و همچنین ثبت اعتراضات احتمالی به بدهی ها بصورت غیرحضوری و از طریق سامانه مربوطه به نشانی eservices.tamin.ir  فراهم گردید .

وی با تشریح مراحل کاری برای تحقق این امر اظهار داشت : کارفرمایان پس از مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی و ثبت نام ، از طریق ورود به قسمت کارفرمایان ، با مراجعه به بخش (( مطالباتی کارگاه )) و انتخاب منوی مشاهده جزئیات محاسبه گردش حساب بدهی را میتوانند از ریز اطلاعات محاسباتی در خصوص پرونده کارگاهی خود آگاهی یابند .

همچنین در صورت وجود اعتراض به بدهی با انتخاب منوی (( مدیریت بدهی )) امکان ثبت اعتراض با تکمیل فیلدهای تعیین شده برای آنها میسر گردیده و در ادامه در بخش زیرین این آیتم قادر خواهند بود که پیگیری وضعیت اعتراض و تعیین زمان رسیدگی را مشاهده نمایند .

محمود سبحانی خاطر نشان ساخت بطور متوسط ماهانه حدود ۵۰۰ تا ۶۵۰ پرونده مطالباتی در هیات های تشخیص مطالبات بدوی شعب و تجدید نظر اداره کل تامین اجتماعی گیلان مورد رسیدگی قرار میگیرد که ثبت اعتراضات اولیه و پیگیری های بعدی آن با اعمال این طرح و انجام غیرحضوری سبب حذف بخش قابل توجهی از مراجعات کارفرمایان به واحدها خواهد شد .

سرپرست معاونت بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی گیلان همچنین اذعان داشت : بر اساس پیش بینی صورت گرفته ، از این پس بهره گیری کارفرمایان از خدمات غیرحضوری بعنوان یکی از مولفه های اثرگذار در انتخاب کارفرمایان نمونه اعمال خواهد گردید .