مانور رسانه‌ای هفته دفاع مقدس در گیلان برگزار می‌شود
مانور رسانه‌ای هفته دفاع مقدس در گیلان برگزار می‌شود
مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: این اداره‌کل به‌مناسبت پاسداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مانور رسانه‌ای با همکاری رسانه‌های استان برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، قاسم مصفا با اعلام این خبر، افزود: این مانور برای روز پنجشنبه، سوم مهرماه، ساعت ۱۰ صبح تعریف شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس مانور تعریف شده خبرگزاری ها، نشریات و پایگاه های خبری فعال استان گیلان در زمان مقرر یک خبر با محوریت دفاع مقدس منتشر می کنند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: در همین راستا پیشنهاد می شود گزارش، تحلیل، عکس، پوستر، مصاحبه یا خبر مورد نظر را با موضوع ذیل در ساعت مقرر منتشر نمایند.

مصفا، نقش اهالی قلم در تعالی فرهنگ پایداری را نقش ویژه ای توصیف و بیان کرد: ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز و پاسداشت چهره های ماندگار دفاع مقدس، مرور خاطرات روزهای پایداری، تداوم فرهنگ پایداری و عبور از تحریم ها، حماسه عاشورایی و تاثیر آن در فرهنگ دفاع مقدس و مدافعان حرم و تاثیرپذیری آنان از دفاع مقدس را از اهداف برگزاری مانور یاد شده عنوان کرد.

 سی و یکم شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس است.