شهرداری ها از منظر اجتماعی نبض هر شهر و نمادی از رشد و پویایی جوامع محسوب می گردند
شهرداری ها از منظر اجتماعی نبض هر شهر و نمادی از رشد و پویایی جوامع محسوب می گردند
در آستانه عید سعید غدیر و همزمان با هفته تامین اجتماعی ، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر رشت با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان دیدار نمودند .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد در این دیدار شهرداری را نمادی از پویایی و رشد و نبض یک شهر از حیث اجتماعی معرفی نموده و با اشاره به ماهیت و نقش آن در زندگی یکایک شهروندان ، همه دستگاهها را موظف به همکاری با این مجموعه دانست .

وی کار در شهرداری و شورای شهر را مقدس و مسئولیتی خطیر برشمرده و با قدردانی از حضور و حمایتها و همکاری سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر ، عید غدیر را تبریک و برای این عزیزان سلامتی و توفیق آرزو نمود .

کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت نیز با تاکید بر اهمیت و نقش تامین اجتماعی در جامعه و اهداف والای آن به ویژه کمک به اقشار نیازمند و ضعیف جامعه ، اظهار داشت : همه دستگاهها بمنزله حلقه های یک زنجیر به هم گره خورده و وابسته اند و هر یک در جای خود دارای اهمیت میباشند .

وی افزود: اگر همدلی بین دستگاهها و مسئولین حاکم نباشد شهد خدمت و ثمرات تلاشها در جامعه احساس نمیگردد .

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به بدهی شهرداری به تامین اجتماعی استان ، اظهار داشت : خود را مکلف به ادای این دین میدانیم و معتقدیم انجام این تکلیف قانونی سبب ارائه خدمات بهتر به جامعه خواهد بود .

محمد حسین واثق کارگرنیا با تاکید بر لزوم تقویت تعاملات ، افزود : هرجا فرصتی فراهم شود تا بتوانیم به شهروندان به ویژه جامعه کارگری خدمتی انجام دهیم خود را موظف به همراهی با دستگاههای متولی میدانیم .

در این نشست مذاکراتی در زمینه نحوه تسویه و تعیین تکلیف بدهی بیمه ای شهرداری به تامین اجتماعی و رفع مشکلات سوابق کارکنان این مجموعه به عمل آمد .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان