شناسایی باندهای مافیایی ساخت و سازهای غیر مجاز در گیلان
شناسایی باندهای مافیایی ساخت و سازهای غیر مجاز در گیلان
رئیس کل دادگستری گیلان از تشکیل کمیته تخصصی جهت شناسایی باندهای مافیایی ساخت و ساز های غیر مجاز که از استان های دیگر وارد گیلان شده و سازه های غیر استاندارد و نا ایمنی را بنا می نهند خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، با تاکید بر نظارت شهرداری ها و سازمان های متولی بر ساخت و ساز های غیر مجاز در استان گیلان، تصریح کرد: کمیته ای تخصصی در استان تشکیل شده تا باندهای مافیایی ساخت و سازهای غیر مجاز که از استان های دیگر وارد گیلان شده و سازه های غیر استاندارد و نا ایمنی را بنا می نهند شناسایی کرده و در چارچوب قانون با آنان برخورد کنند.

وی با اشاره به وضعیت نابهنجار مکان های تفریحی و تفرجگاه ها و همچنین سواحل و جنگل های گیلان، گفت: دریافت ورودی از گردشگران در مناطق تفریحی در صورت ارایه خدمات رفاهی مجاز می باشد، در حالی که در بیشتر این مناطق، خدمات اولیه رفاهی نیز در اختیار مردم قرار نمی گیرد.

رئیس کل دادگستری گیلان، درخصوص معضل دفن پسماند در اراضی جنگلی نیز از متولیان امر خواست تا مکان های مناسبی را با نظر کارشناسان و متخصصان جهت دفن زباله در نظر بگیرند تا کمترین آسیب و خسارت را برای روستاییان و محیط زیست در بر داشته باشد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا