شرکت ایران ترانسفو تجلی خودباوری متخصصان داخلی است
شرکت ایران ترانسفو تجلی خودباوری متخصصان داخلی است
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان از انعقاد قرارداد خرید چند دستگاه ترانس با شرکت ایران ترانسفو خبر داد.

به گزارش رشتستان به نقل از « بهمن داراب زاده » مدیر عامل  شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان به همراه معاونین طرح و توسعه و مالی و پشتیبانی خود از شرکت ایران ترانسفو زنجان بازدید کرد.
مدیر عامل برق گیلان در جریان بازدید از شرکت ایران ترانسفو و روند ساخت و تست دو دستگاه ترانسفورماتور ۲۰۰ مگاولت آمپر مربوط به پروژه احداث پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت غرب شهرستان رشت، گفت: تلاش ها و خدمات شرکت ایران ترانسفو در سال جهش تولید و در شرایط تحریم، در تولید و ساخت ترانسفورماتورهای قدرت و تجهیزات کمکی که موجب قطع وابستگی به خارج از کشور می باشد، ستودنی است و امیدوارم این روحیه، باور و اراده در بین تولید کنندگان ما تسری پیدا کند تا شاهد شکوفایی و توسعه پایدار بیش از پیش خدمات و خودکفایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
وی ضمن ابراز امیدواری از استمرار همکاری دوشرکت، افزود: شرکت ایران ترانسفو در عرصه ساخت و تولید، ممتاز و پیشتاز بوده و تجلی خود باوری و مصداق اراده آهنین ملت شریف ایران می باشد.
تقی لو مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو زنجان نیز در این بازدید گفت: شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان از جایگاه بالایی برخوردار است و امیدوارم این بازدید نوید بخش همکاری و مشارکت بیشتری در آینده باشد.
وی افزود: همکاری، ارتباط و تبادل تجربه بین شرکت برق منطقه ای گیلان و این شرکت موجب شد تا موفق به تولید و ساخت ترانس های فوق توزیع کم صدا برای اولین بار در کشور شویم بطوری که هم اکنون دانش فنی این تخصص کاملا بومی شده و دراختیار ما قرار دارد.
گفتنی است که در این بازدید، قراردادهای فیمابین دو شرکت مجددا مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و مقرر شد با توجه به نیاز شرکت برق منطقه ای گیلان، در خصوص خرید چند دستگاه ترانس اقدامات لازم صورت گیرد.