روابط عمومی، الفبای عشق، هنر ، ارتباطات و آگاهی بخشی است
روابط عمومی، الفبای عشق، هنر ، ارتباطات و آگاهی بخشی است
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، 27 اردیبهشت ، روز روابط عمومی و ارتباطات را به تلاشگران این عرصه، تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛متن پیام فیروز نصیرزاده مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بشرح زیر است:

۲۷ اردیبهشت که به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات نام گرفته است، فرصتی برای یادآوری جایگاه و رسالت خطیر این حوزه  و تقدیر از تلاشگران حوزه روابط عمومی است.

بی شک در عصر حاضر، اهمیت روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جوامع پیشرفته،  بیش از پیش نمایان شده است ، با اینحال،  حوزه روابط عمومی برای رسیدن به جایگاه واقعی خود راه طولانی در پیش دارد و این امر، با تلاش بیشتر فعالان این عرصه و توجه مسوولان سازمانها  میسر خواهد شد.

روابط عمومی، قلب تپنده سازمان و الفبای عشق، هنر ، ارتباطات و آگاهی بخشی است و تنها کسانی در این عرصه موفق خواهند بود که عاشقانه و آگاهانه در این مسیر گام بردارند.

اینجانب فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ؛ روز روابط عمومی و ارتباطات را به تلاشگران این عرصه به ویژه مسوولان، کارکنان و رابطان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان که در همه ایام به ویژه در بحران کووید۱۹ در انعکاس به موقع اخبار و فعالیتهای حوزه بهداشت و درمان و آگاهی بخشی به مردم  و مستندسازی تلاش مدافعان سلامت از هیچ کوششی دریغ نکردند، تقدیر می نمایم و سلامتی همگان را از درگاه خداوند سبحان آرزومندم.

فیروز نصیرزاده- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان