ردمی نوت ۸ پرو یک مدل خاص خواهد داشت
ردمی نوت ۸ پرو یک مدل خاص خواهد داشت
ردمی Note 8 Pro یک جانشین دارد اما به نظر می رسد کار شیائومی (بخوانید Redmi) هنوز با تلفن انجام نشده است. امروز به صورت رسمی اعلام شد که ردمی نوت ۸ پرو یک مدل خاص خواهد داشت. اینکه چه مشخصاتی خواهد داشت اما هنوز مشخص نیست.

ردمی نوت ۸ پرو
حساب رسمی توییتر شیائومی اعلام کرده است که ردمی نوت ۸ پرو یک نسخه ویژه جدید دریافت خواهد کرد. در واقع، این یک رنگ جدید است و توییت حتی به رنگ مربوط به شیائومی اشاره می کند. از آنجا که رنگ رسمی شیائومی مایل به رنگ نارنجی است، این بدان معنی است که احتمالا رنگ جدید رنگ نارنجی است.

در ماه ژانویه، یک رنگ Twilight Orange از این گوشی در چین منتشر شد. در حال حاضر، این رنگ دیگر برای خرید در دسترس نیست. ما تصور می کنیم شیائومی این بار ارایه جهانی رنگ را در نظر داشته باشد و شاید با یک جعبه خرده فروشی ویژه برای بزرگداشت ۱۰ مین سالگرد خود ارایه کند.

ردمی Note 8 Pro دارای صفحه نمایش ۶٫۵۳ اینچی FHD+ با ناچ قطره طور است. همانطور که می دانید این دستگاه از پردازنده Helio G90T با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۶ گیگابایت حافظه قابل توسعه بهره می برد. برای دوربین یک دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی عریض و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو قرار دارد. برای دوربین سلفی یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی را شاهد هستیم.

این دستگاه دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات، اسکنر اثر انگشت روی عقب، NFC ، جک صوتی و درگاه USB-C است. این دستگاه با اندروید ۹ راه اندازی شد اما به اندروید ۱۰ ارتقا یافته است.

رشتستان

  • منبع خبر : آخرین خبر