رئیس جدید اداره اوقاف آستانه اشرفیه معرفی شد.
رئیس جدید اداره اوقاف آستانه اشرفیه معرفی شد.
طی مراسمی در فرمانداری آستانه اشرفیه علی خوشخو به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف این شهرستان معرفی شد.

به گزارش رشتستان حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف گیلان روز گذشته در مراسم معارفه رئیس جدید اداره اوقاف آستان اشرفیه در فرمانداری این شهرستان با اشاره به فرارسیدن هفته وقف گفت: روز وقف روز جشن و پیروزی بزرگ برای واقفان است.
وی بابیان اینکه در دوره کنونی بیشتر به وقف نیاز داریم, اظهار داشت:ایران اسلامی به ویژه گیلان در دینداری سابقه طولانی دارند.
علیزاده به تلاش و نقش سازمان اوقاف برای مقابله با کرونا گفت: اگر همدلی مردم در کمک به آسیب دیرگان از کرونا اتفاق نمی افتاد حوادث ناشی از کرونا به مراتب بیشتر می شد.
مدیرکل اوقاف گیلان علام کرد: هر کس در نظام اسلامی در حال خدمت است در حال خدمت به اهل بیت و قرآن و ارزشهای اسلامی و در مسیر شهداست.
در این مراسم دکتر رضایی، فرماندار آستانه اشرفیه نیز با تبریک فرارسیدن هفته وقف، گفت: اهمیت و جایگاه اداره اوقاف والا و پراهمیت است.
وی افزود: وقف در ارائه خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی در ابعاد اقتصادی. اجتماعی و فرهنگی آثار زیادی دارد.
رضایی خاطرنشان کرد:حرم امام زادگان پایگاه فرهنگی و اجتماعی برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و مقابله با آسیب های اجتماعی جایگاه والایی دارد.
وی اظهار داشت: هرچه مسیر رفتار و هدایت جامعه از مسیر ارزشهای اسلامی باشد ناهنجاریهای اجتماعی را کمتر خواهیم داشت.
فرماندار آستانه اشرفیه از خدمات حجت الاسلام یوسف زاده تشکر کرد و گفت:آستانه چهارمین شهر مذهبی ایران است و شخصیت های بزرگ ملی و محلی و شهیدان فراوانی را پرورش داده و رئیس جدید اداره اوقاف باید ضمن خدمت به مردم با فرمانداری تعامل داشته باشد.