دیدار مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با نماینده مردم شهرستان رودبار
دیدار مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با نماینده مردم شهرستان رودبار
بنیاد مسکن از نهادهای کارآمد نظام است.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان، دکتر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل بنیاد مسکن با مهندس اکبرزاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان دیدار کرد. در ابتدا مهندس اکبرزاده، گزارش مبسوطی از عملکرد و برنامه های محوری بنیاد مسکن استان در محرومیت زدایی، عمران و آبادانی روستا و ارائه سایر خدمات به مردم شریف استان و شهرستان ارائه داد.

محمد اکبرزاده با بیان تفاهم نامه ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین در گیلان و تخصیص سهمیه ۴۴ واحد برای شهرستان گفت: متقاضیان به بانک های عامل جهت دریافت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه معرفی شدند. وی افزود: از ۱۲۹ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان ۵۱ روستا از اجرای طرح هادی برخوردار هستند و این طرح ها برای توسعه این روستاها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برکات طرح هادی را در روستاهای کشور شاهد هستیم.

سپس دکتر گودرزوند چگینی نیز در این دیدار بنیاد مسکن را از نهادهای کارآمد نظام توصیف کردند که دارای دو ویژگی نهاد انقلابی و مردمی بودن است و به همین لحاظ است که انگیزه و کارآمدی بیشتری برای خدمت به مردم بویژه روستائیان عزیز دارد.

نماینده مردم رودبار همچنین ابراز داشتند: امروز خدمات بنیاد مسکن اعم از واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شده و اجرای طرح هادی که جدول کشی و آسفالت و پیاده رو سازی در روستاها را شامل میشود ، با ورود به هر روستایی مشهود است.

  • منبع خبر : بنیاد مسکن استان گیلان