دستور شهردار به ایجاد زیر ساخت و خریداری تجهیزات پروژه فیبر نوری
دستور شهردار به ایجاد زیر ساخت و خریداری تجهیزات پروژه فیبر نوری
بررسی قرارداد حفظ،نگهداری و توسعه فضای سبز با حضور پیمانکاران مناطق پنج گانه

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، مرتضی عاطفی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری با اشاره به اینکه جلسه شورای معاونین شهرداری به ریاست شهردار رشت بعدازظهر پنجشنبه( ۹ اردیبهشت) برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه با محوریت بررسی قرارداد حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز با حضور پیمانکاران مناطق پنج گانه برگزار شد.

عاطفی با اشاره به اینکه در این جلسه شهردار به پرداخت منظم حقوق کارگران فضای سبز تاکید کرد افزود:  فعالیت حوزه فضای سبز باید بصورت مستمر در تمام ایام سال بوده و نظارت بیشتر توسط پیمانکاران و ناظران مربوطه اعمال شود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت اذعان داشت: با تاکید شهردار رشت مقرر شد پروژه خیابان هشت دی در عید سعید فطر به بهره برداری رسد، همچنین در این جلسه دستور خرید تجهیزات و زیرساخت پروژه فیبر نوری توسط شهردار رشت صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه گزارشی از عملکرد سازمان آتش نشانی و برنامه های این سازمان نیز توسط شهرام مومنی ریاست این سازمان تشریح شد و شهردار رشت به ضرورت ارائه برنامه جامع و مدون توسط مناطق و سازمان های شهرداری تاکید کرد.