خلف وعده مدیران در تحویل پروژه ها پذیرفتنی نیست .
خلف وعده مدیران در تحویل پروژه ها پذیرفتنی نیست .
استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت سرعت بخشی و افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم مطابق با الگوی مدیریت جهادی و انقلابی گفت: خلف‌ وعده مدیران در تحویل پروژه‌ها به مردم پذیرفتنی نیست.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی روز جمعه در جلسه شورای اداری و بررسی مشکلات شهرستان لنگرود با انتقاد از برخی پروژه‌هایی که یک دهه قبل کلنگ زنی شده ولی هنوز به بهره برداری نرسیده‌اند، افزود: نباید شاهد حیف و میل بیت‌المال باشیم و این مسئله، مذموم است.

وی خاطر نشان کرد: مدیران باید با تلاش و همت در سایه همدلی، خدمات شایسته به مردم ارائه دهند.

عباسی حضور در جمع مردم ، گفت وگو با آنان و بازدید میدانی از مشکلات را امری مهم دانست که کارگزاران دولت به تأسی از رئیس‌جمهوری باید آن را وجهه همت قرار دهند و ادامه داد: آحاد جامعه باید بتوانند درد دل های خود را بی واسطه با مسئولان بیان کنند.

استاندار گیلان انجام کار شبانه روزی و سرعت در ارائه خدمات به مردم را مصداق مدیریت جهادی و انقلابی خواند و گفت: با مدیرانی که کارهای محوله را به‌موقع به مردم تحویل ندهند و در این خصوص خلف وعده کنند، مطابق با قانون برخورد می کنیم.

عباسی با تاکید بر ضرورت سرعت بخشی به افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم گفت: بایستی از حداکثر ظرفیت برای ارائه خدمت شایسته به ولی نعمتان انقلاب استفاده شود.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان لنگرود گفت: انتظار دارم مدیران مربوطه با همت عالی و کار جهادی، نسبت به رفع مشکلات در بخش های مختلف از جمله طرح های هادی روستایی،آب کشاورزی، گردشگری، راه های روستایی، برق اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در ادامه خواستار ارائه هرچه سریع‌تر طرح جامع بندر چمخاله شد و با اشاره به اینکه از ابتدای حضور در گیلان به عنوان استاندار، پنجره واحد سرمایه گذاری برای تسهیل در جذب سرمایه گذاران با رویکردی جدید گشوده شده، تصریح کرد: هیچ عذری از مدیران برای کوتاهی در پذیرش و جذب سرمایه گذاری پذیرفته نیست.

عباسی، افزایش ظرفیت تولید در راستای اشتغالزایی را یک ضرورت خواند و افزود: کشاورزی در لنگرود ، مزیت نسبی این شهرستان است که باید فعال و صنعت ابریشم نیز احیاء شود.

وی با بیان اینکه نباید هیچ مدیری در شهرستان بدون هماهنگی استانی، تغییر کند، بیان داشت: مدیرانی که از نظر شاخص های ارزیابی مدیریتی، در وضعیت مطلوبی هستند، به کار خود ادامه دهند البته تغییر مدیران در راستای سیاست های دولت در عرصه های سیاسی و اجتماعی، امری بدیهی است.

نماینده عالی دولت در گیلان پس از این جلسه، در نماز عبادی سیاسی جمعه لنگرود حضور یافت .

  • منبع خبر : ایرنا