جایگزینی بیش از ۱۱ کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار
جایگزینی بیش از ۱۱ کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار
مدیر توزیع برق شهرستان شفت طی مصاحبه ای به ارائه خلاصه عملکرد این امور تا پایان شهریور 99 پرداخت.

به گزارش رشتستان به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان؛ مهندس محمد مظفری مدیر توزیع برق شهرستان شفت اظهار داشت: باوجود تنگناهای مالی و شیوع گسترده کرونا، از ابتدای سال تا پایان شهریور ۹۹و با تلاش همکاران امور توزیع برق شفت۲٫۳۰کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۰٫۶۳کیلومتر شبکه فشار متوسط در سطح این شهرستان احداث شده است.

مظفری خاطرنشان کرد: در راستای واگذاری انشعاب برق به متقاضیان جدید از ابتدای سال تا پایان مهرماه ۴۸۴ مشترک جدید به مشرکین امور توزیع برق شفت افزوده شد.

وی گفت:درراستای تامین برق پایدار برای مردم شریف شهرستانبیش از ۱۱کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شد و تلاش می شود با برنامه ریزی مناسب و پس از جذب اعتبارات لازم بازسازی شبکه های فرسوده با سرعت و جدیت انجام پذیرد تا در طول سال به ویژه در زمان وقوع بحران های جوی کمترین مشکل برای مشترکین محترم اتفاق بیفتد.

مظفری افزود: از ابتدای سال ۳ دستگاه ترانسفورماتور نصب شد و تعداد ۷ دستگاه ترانسفورماتور برق تعمیر و افزایش قدرت داده شد.

وی گفت: تا پایان مهر ماه،۱۹پروژه برای رفع ضعف برق مشترکین به اجراء درآمد و تلاش خواهد شد این موضوع تا پایان سال با جدیت پیگیری شود.

مدیر توزیع برق شهرستان شفت تاکید کرد: با پیگیری همکاران و اجرای طرح جهادی وصول مطالبات، درصد وصول مطالبات در کل شهرستان ۱۱۱٫۴۷ درصد می باشد .

مظفری در خاتمه ضمن تشکر از مردم و مسئولین این شهرستان در همراهی امور توزیع برق شفت برای انجام پروژه ها و خدمت رسانی به مردم گفت: برای مجموع اقدامات مذکور تا پایان مهر سالجاری بیش از۱۴ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است و امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم خدماتی شایسته به مردم شریف شهرستان ارائه کنیم.

  • منبع خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان